1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (04-03-2010 14:12)

Onderwerp: even voorstellen

hoi allemaal,
ik ben kwebbeltje en kom uit zoetermeer. ik kom op deze website via een Forum vriendinnetje van mij van een andere branche. zij heeft mij aangestoken met het taartenvirus en ik heb bij haar mijn eerste gedecoreerde taart gemaakt. ik heb hieronder weer wat andere foto's van mijzelf geplaatst omdat ik nogal eens van uiterlijk verwissel  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: even voorstellen

welkom

3

Hoi Kwebbeltje,

Welkom op deze gezellige, leuke en leerzame site...
Ga lekker rond snuffelen...stel al je vragen...en leer veel!!!
Maar vooral veel plezier met het bakken en decoreren van al je creaties...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Hoi,
Welkom bij de club!

super mooi geworden je taart!

veel bakplezier gewenst!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

HaI Kwebbetje
Leuk jouw hier ook te zien ;)

groetjes Karin

6 Laatst bewerkt door kwebbeltje (04-03-2010 14:13)

hmmmmmm. voor de dames die het verwarrend vinden. ik heb idd mijn avatar veranderd. dit omdat sommige mensen zeiden dat ik niet echt op de foto leek. het klopt. inmiddels zit mijn haar weer anders (ben niet voor niets kapper natuurlijk) en de avaters zijn zo klein dat we er ook niet echt op ons charmantst uitzien, lekker veel schaduw en blokjes.... :grr:
dus bij deze mijn oude en nieuwe foto's nog even  ;)
oud (nouja, jaartje terug)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/22049712/383692804.jpg

en dan nu de nieuwe, de donkere foto vind ik het leukst, maar die komt al avatar helemaal niet over, de lichtere foto weer wel
dus vandaar dat ik die gekozen heb, de donkere staat nu op mijn hyves :D
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/22049712/383692807.jpg
voordeel vanuit deze hoek te fotograferen is dat de onderkin ineens spontaan verdwenen is  :lol:  :Y
hieronder dan de nieuwe avatar. een beetje wazig, maar dat ben ik ook, dus in dat opzicht lijkt het helemaal, verder valt het ook niet mee om met je verkeerde hand een knoepert van een camera te hanteren en foto's van jezelf te schieten  :o
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/22049712/383692809.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Wauw! mooie pics hoor!!
En welkom hier ;)

8

Mooi!!
Ik dacht even dat je giga was afgevallen. :think: Misschien is dat ook wel zo en anders is het gewoon een hele mooie foto  :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

9

nee hoor, ik kom alleen maar aan, ben nu op mijn zwaarst ooit, zelfs zwaarder dan op de toppen van mijn zwangerschappen  :s  voordeel is dan weer wel dat je minder rimpels hebt. zo zie je maar elk nadeel heb z'n voordeel  :lol:

10

Hoi,

Vond op je vorige avatar je haar altijd prachtig zitten, ben mijn haar aan het laten groeien en probeerde het nu ook zo te stijlen, maar bij mij lukte dat nooit zo mooi. Ben dus ook geen kapper.

Ook je nieuwe avatar is leuk, jammer dat je zo klein niet goed ziet wat voor prachtige ogen je hebt.

Oke, nog 1 complimentje dan...ook je taarten vind ik altijd prachtig!

Groetjes Miriam

p.s. zo lijkt wel complimentendag vandaag!

Groetjes Miriam

11

Geen snor te bekennen!!!! :lol:
Leuk zo'n fotoshoot maken van jezelf...ik ben dus zo anti fotogeniek als de p... daarom hier ook maar geen een er staat er en op hyves van mij waar ik er dan nog een beetje voordelig uitzien en die staat er nu bijna alweer 3 jaar! whaaa geen andere betere in de tijd bijgekomen of gewoon accepteren dat je er gewoon niet uitziet!want zo sta je dan ook op de foto  :s
Maar je ziet er wel een stuk liever uit nu met je nieuwe avatar ...geen temprament te bekennen ook!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

12

whahahha, dat heb ik dus ook, als een ander foto's van mij maakt zie ik er niet uit. dus dan maar van mijzelf maken, dan ben ik iets meer op mijn gemak en de foto's die er dan niet uitzien, die gooi ik gelijk weg voordat iemand het zien :Y  :lol:  enne temperament heb ik nog wel hoor, zit alleen een beetj verstopt nu, maar das dan weer een verassings element voor ...... :P