Onderwerp: Invriezen!
Goedemiddag!
Ik had een vraagje.
Kun je bijvoorbeeld de roosjes ook invriezen?
Zo ja, maakt het nog uit voor hoe lang?
Ik hoor het graag!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Invriezen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Goedemiddag!
Ik had een vraagje.
Kun je bijvoorbeeld de roosjes ook invriezen?
Zo ja, maakt het nog uit voor hoe lang?
Ik hoor het graag!
Ja, dat kan. Maar ik zou dat alleen doen wanneer ze al op een taart zitten. Anders kun je ze namelijk uitstekend bewaren in plastic folie gerold in een plastic doosje. Wekenlang als het moet!
Groeten, Jozien.
Oke dankje!
En nog een vraag: marsmallowfondant, dat kun je niet in de winkel kopen? Dus je kunt het alleen zelf maken?
Ik heb je vraag even verplaatst, in "over de site" horen meer technische vraagjes...
MMF kun je wel kopen, maar dan alleen in grootverpakkingen bij de groothandel (voor zover ik weet dan ) Waarom zou je het willen kopen? De meeste mensen gebruiken het vooral omdat het goedkoop is en je gemakkelijk aan marsmellows kunt komen. Fondant kopen is iets lastiger, want niet in elk dorp of stad wordt het verkocht. Maar er zijn veel soorten fondant te koop in de webshop hier....
Groeten, Jozien.
Waarom zou je het willen kopen?
-Omdat wij graag van die roosjes willen maken.
Is er ook een mogelijkheid om z
Zelf marshmallowfondant maken kan zeker! Het is helemaal niet moeilijk.
Kijk maar eens bij Recepten (in het menu links) en dan bij Decoreren.
Marshmallowfondant is (sinds gisteren ) ook te koop in de webshop. Ik zie dat maken in grote hoeveelheden niet zitten en ga het binnenkort eerst eens uitproberen 't Smaakt alvast lekker, heb ik vandaag geproefd
Oh en gewone fondant is ook wel zelf te maken, iets omslachtiger dan MMF. Zie andere recepten aan de linkerkant, bij Decoreren
Ik heb op internet al gevonden hoe je zelf gemakkelijk marshmallowfondant kan maken, maar toch bedankt voor de tips! En je kon alleen in de webshop voor 2 kg kopen! Dat is erg veel voor als je het een keer uit wil proberen!
Leuke site trouwens, en ook echt handig voor als je net begint! Het ziet er heel moeilijk uit, maar als je de aanwijzingen rustig doorloopt is het helemaal niet moeilijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Invriezen!