Onderwerp: koffer
Ik heb een koffer gemaakt, het is een basiscake met als vulling banketbakkersroom en aardbeienjam en afgesmeerd met botercreme en bekleed met marsepein.

Bedankt voor het kijken en tips mogen altijd.
http://www.fantasia-cakes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » koffer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een koffer gemaakt, het is een basiscake met als vulling banketbakkersroom en aardbeienjam en afgesmeerd met botercreme en bekleed met marsepein.

Bedankt voor het kijken en tips mogen altijd.
Wat een leuke zeg!
Leuk hoor zo'n koffer...........staat nog op mijn ellenlange "to make" list.
Super zo`n koffer.
Ook hier een met zo'n superkoffer op haar 'verlanglijstje'...
... laatst had ik een uitgelezen kans om er een te maken. Een van mijn bandleden vertrok voor 5 maanden naar Azie, maar ik had het veeeeeel te druk, dus is het er niet van gekomen. Misschien als ie terugkomt? En dan een met veel vuile was eruit hangend? Hahahaha!
Anyway... deez is prachtig geworden! Wat een mooie taart! En een koffer alleen was al prachtig geweest... maar jij hebt er ook nog een schitterend vleigtuigje met lint en vlag bij gemaakt! Wauw!
Leuk!
die wil ik inderdaad ook nog es maken!
Groetjes, Mireille
Echt super gedaan!!
Zo ontzettend mooi en knap gemaakt ik hoop dat ik het ook nog eens een keer mag maken maar of dat ook zo goed gaat lukken net als bij jouw??????
Geen tips, hij is hardstikke leuk!
da's een hele mooie koffer!
Gaaaaaaaaaaaaf.........wat een super koffer!!!
hij is heeeeeeeeeeeeeeeeel mooooooooi!!! Daar houd ik wel van! Ik wil graag een keer een tas maken, kan ik mooi ff spieken.
Ik vind hem erg mooi en ik heb echt mijn best gedaan, maar ik kan geen tips bedenken... Ja: gewoon door oefenen!
Super gemaakt zeg! Hoop dat Kim het heel leuk zal vinden in America 
WAAUUW heel erg mooi
ik zal ff zorgen dat hij weer bovenaan staat!!! Hij is zo mooi!!!!!
gaaf hoor!! ik kijk mijn ogen uit hierzo
leuk, leuk, leuk!! *)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » koffer