1

Onderwerp: barbietaart

Ik moet voor dit weekend een barbietaart maken, moet voor 20-25 personen worden. De wondermold alleen is dus te klein. Hoe lossen jullie dit op? Een klein taartje eronder zodat barbie wat hoger komt te staan?

2

Re: barbietaart

Inderdaad een ronde taart eronder,wat zal het zijn die van 20 cm,lijkt me wel groot genoeg.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Is een tulband vorm te groot voor een barbie?

groetjes van Ann

4

Ik gebruik altijd een tulbandvorm (bij alletwee die ik tot nu toe gemaakt heb ;))

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5

natasja147 schreef:

Inderdaad een ronde taart eronder,wat zal het zijn die van 20 cm,lijkt me wel groot genoeg.

Nee, die is te klein. Ik heb pas voor het eerst een Barbie taart gemaakt en dit met de wondermold gedaan. Ik heb vooraf gemeten, maar de 25 cm vorm is even groot als de rok. Wil je de taart onder de rok laten zien, dan heb je meer cm nodig.
Waarschijnlijk is het geheel dan teveel, dan kun je eventueel ook kiezen voor een kleine losse taart erbij?!

Groet, Jolanda

Je zou het ook met een vierkant of rechthoek ondertaartje kunnen werken ziet er ook erg leuk uit zeker met de ronde jurk, snijd overgens ook wat makkelijker in stukjes...............we zien de taart vast wel voorbij komen .......succes

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

Hey Corina!
De onderkant van de wondermold is ook 20 cm Ø. Ik zou een maatje groter nemen dan... 24 ofzo...
Succes! Ik zie hem wel verschijnen! :D ;)

8

petje schreef:

Ik gebruik altijd een tulbandvorm (bij alletwee die ik tot nu toe gemaakt heb ;))

hoe groot is die doorsnee???

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

9

Uhhhh, hoeveel punten haal je dan uit de wondermold???