Re: Topsy turvy voor onze jongste dochter die 1 jaar is geworden
wow!!
Mooi zeg, ik hou niet zo van die topsy turvy maar deze mag er zijn.
Gefeliciteerd met je dochtertje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy turvy voor onze jongste dochter die 1 jaar is geworden
wow!!
Mooi zeg, ik hou niet zo van die topsy turvy maar deze mag er zijn.
Gefeliciteerd met je dochtertje
Ooh wat een vrolijke taart heb je gemaakt!! Echt leuk! Gefeliciteerd met Selena!
Heel mooi gedaan!! Gefeliciteerd met je dochter!! Ik heb ook je website gezien, leuk hoor!!! Heel veel succes met je bedrijf!!
Leuke kleuren en je elfje is prachtig,gefeliciteerd nog.
Gefeliciteerd met je dochter. Een prachtige taart. Mooie, zoete kleurtjes, echt een meisjestaart.
(En ik heb even op je website gekeken. Ook heel leuk)
gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtige taart!!! Mooie elfje mooie kleuren lekkere vullingen. En hoe heb je het topsyturvy aangepakt?
Carina....wat een super mooie taart is dit!!!
Gefeliciteerd met je dochter...
hij is heel erg leuk en dat elfje vindt ik super
Deze taart mag met recht een echt kunstwerk worden genoemd!!!!
Wauw h
Ik zit hier helemaal te glunderen achter mijn computer, door al jullie lieve complimentjes
Dank jullie wel!
Mooie taart. Leuk dat geboetseerde meisje. Gefeliciteerd met haar verjaardag
Och wat een droppie!!
Je taart is ook helemaal geweldig!!
Ik vind hem echt super!! 
ik vind je taart echt een droom taart!
dat elfje is echt waanzinnig schattig! ook met die hartjesvormige gaten in haar vleugeltjes!
echt helemaal top!
en gefeliciteerd met je dochtertje 
Mooi, mooi, mooi! Natuurlijk van harte met de kleine meid.
Heb even op je site gespiekt....erg leuk en succes met je bedrijfje!
aaaah wat een liefje, supertaart!
Wat een prachtige taart zeg, en wat een lief elfje.
Zooooo schattig.
Gefeliciteerd met je dochtertje.
Wat een plaatje! Ik hou niet van roze, maar voor soomige taarten maak ik een uitzondering. Deze is hardstikke mooi.
Nog van harte met je dochter!
En je taart is echt geweldig!!!
Vind 'm echt prachtig!!!! Ga 'm onthouden voor mijn dochter (als het mag?)!!
Wat een geweldige taarten!
Welke maten springvormen heb je gebruikt?
Ik wil ook graag stapeltaarten maken, maar eerst eens een gewone en dan een scheve. Ik moet natuurlijk ook veel mensen hebben die ze op komen/moeten eten....
Wat mooi dat jeje eigen zaakje bent begonnen. Ja het vergt nogal wat papier en computerwerk voordat je kan beginnen he. Doe je het vanuit huis/eigen keuken?
Hoeveel vraag je voor zo een scheven taart dan? Ga je dan ook cursussen geven?
Ik wil ook graag van mijn hobby mijn beroep maken. Maar laat ik eerst maar eens even flink wat oefenen voor verjaardagen enzo. Als ik mijn nieuwe keuken krijg deze zomer dan heb ik veel meer plaats en een grotere oven om nog meer bakplezier te beleven.
Groet
Ester
Wat een geweldig mooie taart......en zo super gedecoreerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
ow, wow! weer zo'n kei leuke taart.
super!
Carina, hij is g-e-w-e-l-d-i-g !!! Wat een leuke taart !
Wat een geweldige taarten!
Welke maten springvormen heb je gebruikt?
Ik wil ook graag stapeltaarten maken, maar eerst eens een gewone en dan een scheve. Ik moet natuurlijk ook veel mensen hebben die ze op komen/moeten eten....Wat mooi dat jeje eigen zaakje bent begonnen. Ja het vergt nogal wat papier en computerwerk voordat je kan beginnen he. Doe je het vanuit huis/eigen keuken?
Hoeveel vraag je voor zo een scheven taart dan? Ga je dan ook cursussen geven?Ik wil ook graag van mijn hobby mijn beroep maken. Maar laat ik eerst maar eens even flink wat oefenen voor verjaardagen enzo. Als ik mijn nieuwe keuken krijg deze zomer dan heb ik veel meer plaats en een grotere oven om nog meer bakplezier te beleven.
Groet
Ester
De maten van de taart zijn 28 cm, 20 cm en ca 10 cm (deze is van het kinderbaksetje van de Hema). Voor het kleine taartje heb ik er 2 op elkaar gelegd en beiden 1 keer doorgesneden, Dus die was gevuld met 1 laag chocobavarois en 2 lagen kersenjam.
En ja , ik doe het van huis uit. De cursus scheve taarten duurt nog even hoor! Want dat is toch wel een workshop van een hele dag. Met 4 kindjes van 1 t/m 9 is dat nog wat lastig, als het in de huiskamer gedaan wordt. Ik zie ze al om me heen vliegen
) En daarnaast wil ik er zelf toch nog wel een paar maken, voordat ik hierin cursussen ga geven.
Veel plezier alvast met jouw nieuwe keuken, de zomer komt er zo aan 
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje. En je taart is een plaatje !!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy turvy voor onze jongste dochter die 1 jaar is geworden