Onderwerp: Ook een nieuweling
Ja, je mag je hier voorstellen. Anderen schijnen dat ook gedaan te hebben
Dus ja, "wij" doen dan ook mee.
Ik heet eigenlijk miriam, maar die naam was al gebruikt. En ja, we hebben nog wel een alias die we dan maar moeten gebruiken.
De laatste tijd houd ik me bezig met koken. Nu is de tijd gekomen voor de toetjes. Ik heb gister al een appeltaart geprobeerd- daar mijn paps daar gek op is. De appelvulling was niet echt gelukt. Alle appelstukjes vielen uit de taart. Moet denk ik maar taartin gaan gebruiken. Kokoskoekjes heb ik ook al gemaakt- zonder het gebruik van een spuitzak en de chocoladeglazuur streepjes en dat kleine beetje aan de onderkant. Men vond mijn kokoskoekjes erg lekker. Nu, nu ga ik een taart bakken voor mijn mams verjaardag. Ik heb een hartvorm gekocht en ga de chocoladecake die hier bij recepten staat uitproberen. Ik heb besloten het met marsepijn te decoreren- dacht aan rood. Dan word de taart rood, wit ( de botercreme die tussen de taart en het marsepijn moet worden aangebracht) en zwart. Dat leek me wel wat. De vulling is heel moeilijk uit te zoeken. D'r zijn er ook zo veel. Uiteindelijk- daar ik in tijdnood zit- heb ik voor kersenvulling gekozen. Later kan ik nog andere dingen uitproberen.
Ik heb al heel wat taartsoorten gezien. Echt geweldig wat mensen zoal kunnen maken. Vooral zo doorgaan.