1

Onderwerp: Ik zoek...

Een how to van kopjes koffie maken? Of meerdere voorbeelden. Ik wil nl verschillende gaan maken. Ik kan er hier wel twee vinden maar meer niet.

Kan iemand me daarbij helpen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2 Laatst bewerkt door Carin (03-03-2008 16:22)

Re: Ik zoek...

Er staat hier bij de how to's (links dus, maar ik kan mijn pijltje naar links niet vinden :lol:) wel een how to van een cola blikje. Misschien heb je daar wat aan? Beetje verbouwen :)
Probeer eens op Cakecentral.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Hm, ik dacht dat de mok van Rianne er ook bij ons bij stond, maar die staat dus op de todo-list. Dus misschien dat je daar ook wat inspiratie vandaan kan halen:
www.cakewalk-online.nl en dan howto's en dan koffiemok!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Jaa daar heb ik wel wat aan dank jullie wel.
Ik heb moeite met zooo mooi recht te krijgen. En ik heb nu gezien hoe het moet. Ik moet wel kleinere maken. Maat cupcakes anders word het veel te veel voor 1 persoon.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Ik heb een taartuitsteker gekocht van 5 cm voor de mokken die ik gemaakt heb. Ik heb nog nooit iemand horen te klagen dat het te veel was :-D (biscuit ermee uitsteken en dan 1,5 keer stapelen en 2 keer vullen met een dun laagje)

6

Oke dank je wel Nathalie. Hier gaan we mee aan de gang. Duurt nog ff het is voor in april.

Maar ik zocht meer inspiratie voor het decoreren. Kan natuurlijk ook overal hun naam er op zetten.... maar, ach ik ga gewoon verder denken.