Onderwerp: Klein en blauw....welkom in smurfenland
Mijn eerste taart hier op het forum.Het fondant wilde met bekleden nog niet wat ik wilde,maar toch is hij vrolijk geworden. De vlinder is een suikerbeestje,de rest is van fondant.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Klein en blauw....welkom in smurfenland
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste taart hier op het forum.Het fondant wilde met bekleden nog niet wat ik wilde,maar toch is hij vrolijk geworden. De vlinder is een suikerbeestje,de rest is van fondant.

Leuke taart voor een eerste boetseerwerk
!
Leuk hoor !!
goh, een hele uitdaging zo'n smurfentaart...
Wat een vrolijkerd!
Ziet er vrolijk uit. Een smurfen picknick
tjonge wat een project; goed geslaagd hoor! 
Wat geinig!!
Leuk hoor!!!
Leuk tafereel op je taart,top.
Smurfen zijn lekker aan het picknicken op een groene heuveltje .... super vrolijk!
ik weet ook wel dat dit geen super taart is maar voor alles is er een eerste keer
en heb gelezen op het forum dat men lelijk taarten zag staan dus geef dan ook eerlijk antwoord als hij je niet bevalt en wat ik er aan moet veranderen
niet dat ik me aangesproken voel want deze is toeval kan het beter kijk maar op taarten .nl vind maar laat iedereen in zijn of haar waarde en zeg het eerlijk
groetjes wilma
ik weet ook wel dat dit geen super taart is maar voor alles is er een eerste keer
en heb gelezen op het forum dat men lelijk taarten zag staan dus geef dan ook eerlijk antwoord als hij je niet bevalt en wat ik er aan moet veranderen
niet dat ik me aangesproken voel want deze is toeval kan het beter kijk maar op taarten .nl vind maar laat iedereen in zijn of haar waarde en zeg het eerlijk
groetjes wilma
Ik vind je taart leuk geworden hoor !!!!! En dat voor de eerste keer. Van elke taart leer je weer. Toch ? Ik vind van wel. En die smurfen...goed geboetseerd hoor, ik krijg het niet eens voor elkaar.
Zo voor een eerste taart heb je het jezelf wel moeilijk gemaakt, zo die smurfen.
Maar hij is toch goed gelukt! Ik moet zeggen ik leer ook nog steeds van iedere taart
die ik maak......het is ook zo leuk om te doen.......uhhhh verslavend ja?????
Wilma, ik vind je taart heel leuk. Het idee is echt heel leuk, en petje af voor je boetseerwerkje, daar waag ik me nog niet aan.
Met het rollen van fondant misschien niet zo dun uitrollen, dan kan je hem straks bekleden. Als je dat lukt, kan je beginnen om het fondant dunner uit te rollen. Want dan weet je hoe 'het voelt' en zal dat beter gaan.
Maar voor een eerste taart vind ik hem goed gelukt hoor.
Waar heb je hem mee gevuld?
(en ik denk niet dat het topic over lelijke taarten op jouw taart sloeg hoor! En het is ook gewoon heel moeilijk om het niveau te evenaren van sommige taartenbaksters hier. Ik ben er nog làààààng niet
)
hoi wilma,
ik geef de andere ook gelijk. Boetseren is ook mijn ding niet en ik vind het een knappe uitdaging geweest. Mijne zouden niet lukken hoor. Het bekleden is ook erg moeilijk, maar elke taart gaat beter. Ik weet niet of je youtube kent of wel eens gekeken hebt maar als je zoekt op cake decorating dan vind je een hele boel filmpjes waaronder deze link
ik heb het filmpje wel 100x gekeken voor ik het zelf ging proberen, en proberen en proberen. Maar het meeste heb ik toch wel geleerd in de basis workshop want daar vertellen ze meteen wat je fout doet en hoe het beter kan.
hij is gevuld met botercreme aangemaakt met bakkersroom wordt ie niet zo vet en zoet
Hoi Wilma....wat dacht je? Ga gelijk maar een smurfen taart maken?....Heel knap gedaan hoor...Leuk geboedseerd...
Ben benieuwd naar je volgende taart...Showen h
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Klein en blauw....welkom in smurfenland