Onderwerp: Ferrari logo voor mn man die over 2 wkn jarig is.......
Alle tips zijn welkom, vooral hij is je een "heel" randje maakt (de zwarte is niet echt recht) 
citroentaartvulling en lemon curd
Bedankt voor het kijken

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ferrari logo voor mn man die over 2 wkn jarig is.......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Alle tips zijn welkom, vooral hij is je een "heel" randje maakt (de zwarte is niet echt recht) 
citroentaartvulling en lemon curd
Bedankt voor het kijken

ik vind hem goed gelukt hoor.:thumb:
gaaf!
Superrrrr
heel mooi geworden, weet hoe moeilijk is om deze te maken (twee oppasdochters hebben het nog gedaan..) wat een mooi resultaat; en heel goed strak! 
Super! Het logo heb je geweldig gemaakt en de rest van de taart ziet er ook top uit 
Heel mooi gedaan!
Ik dnek niet dat je tips nodig hebt want hij ziet er geweldig uit:thumb:
Ik vind je logo erg mooi geworden. ik moet over 3 weken een bruidstaart namaken voor iemand die 12,5 jaar getrouwd is. Zij hadden ook een taart met een ferrari logo. ik hoop dat die van mij ook zo mooi wordt!!!!
Natascha
Is toch goed gelukt !!!
Ik vind hem geweldig zo,top.
hartstikke mooi logo geworden zo!!!!Helemaal toppie!!!
Dat logo heb je heel erg oged nagemaakt!! 
niks meer aan doen ,hij is super. Als mijn man hem zou zien zou hij willen dat hij jarig was(ook ferrari fan) goed gedaan!!!:Y
WOW, super goed zeg! En de naam van je man in Ferrari style ... schitterend!
SUPERtaart heel erg mooi
Ziet er prachtig uit. En dat worden zwarte tandjes over 2 weken .....
Hij is erg leuk!! over 2 weken?? Vries je 'm in? Of heb je deze week een feestje i.i.g. alvast gefeliciteerd!
BEdankt voor de reactie inderdaad esther ik heb hem ingevroren.....
Wauw.....heeeeeeeel mooi...:thumb:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ferrari logo voor mn man die over 2 wkn jarig is.......