Onderwerp: Topsy turvy voor onze jongste dochter die 1 jaar is geworden
Poeh h
http://www.taartwerk.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy turvy voor onze jongste dochter die 1 jaar is geworden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Poeh h
Allereerst gefeliciteerd met je dochter en dan ook met je taart. Ik vind hem geweldig. Dat elfje is zoo lief met dat vlindertje op haar voet.
Gefeliciteerd, en wat een prachtige taart is het geworden zeg !!!!
Wat een geweldige taart en dat elfje.... dat is inderdad heel lief. Ga meteen even bij de how to kijken.
Natascha
Wat een grandioze taart zeg .Echt mooi gedaan.Wat een schattig elfje.
Enne ...... gefeliciteerd met je dochtertje.
Het is een prachtige taart!
Alles klopt, de kleuren;-), de bloemen, het elfje, de vullingen (jammie), hij is gewoon AF!!!
edit: Ik ben zo van slag door je taart dat ik je gewoon vergeet te feliciteren met de 1 jarige mijlpaal van je dochter/peuter!
Gefeliciteerd met je dochter. En je hebt een prachtige taart voor haar gemaakt!
super mooie taart!
Ahhhh Carina...hij is echt mega super schattig geworden!!!
Super gedaan zeg!!!!!
Een plaatje en je elfje vind ik zooo lief! En natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
SCHITTEREND!!!!
Wat een prachtig mooie, geweldig gekleurde, heerlijk gevulde magnifieke taart voor een dito gebeurtenis!!!
Gefeliciteerd met je dochter!
Ohhhh wat een mooie taart. Mooi elfje ook 
Proficiat nog met je dochter
Gefeliciteerd met je dochter en wat een super ongelooflijk, geweldige taart heb je gemaakt,kheb hem gelijk opgeslagen,deze wil ik zeker een keertje "namaken"als je dat goed vind,echt helemaal leuk 
Wat een supergave taart zeg! Echt helemaal te gek!
Vind je engeltje zo schattig! Strak gemaakt en netjes afgewerkt!
Nog gefeliciteerd met je dochter!
aaa wat een lief taart zeg!
Gefeliciteerd met je dochtertje! Wat gaat de 1e jaar al zo snel voorbij he?
Je taat is echt geweldig gemaakt, tot aan de fijne details toe. Petje af!
Heb net je website bekeken, en het ziet er echt goed uit allemaal! Success met je bedrijf!
Hoi Carina,
De taart is inderdaad heel mooi geworden. Elfje zo is een prima oplossing (zou eerst bovenop komen). Het is echt een meisjes meisjes taart geworden. Ben blij dat het ook goed smaakte, geeft vertrouwen voor mijn taart.
De likeur heet cr
oooooh wat een schatje. zo lief
erg mooi en klinkt erg lekker
Gefeliciteerd met je dochter en wat een super ongelooflijk, geweldige taart heb je gemaakt,kheb hem gelijk opgeslagen,deze wil ik zeker een keertje "namaken"als je dat goed vind,echt helemaal leuk
Bedankt voor de complimentjes. Over jouw vraag om hem na te maken, tuurlijk vind ik dat goed! Ik zie (zoals meerderen) de taartenparade als een inspiratiebron gemaakt door en v
Wow..prachtig zeg!! Wat een kunstwerk!!
Gefeliciteerd met je dochter!! Nu wil ik ook zo'n 5 petal bloem!! 
Wat een supergave taart heb je voor je dochter gemaakt Carina!!
Gefeliciteerd met haar verjaardag!!
Mooie hoor. (doe het je niet na
)
maar ik las dat je ze 2 weken teruggevuld had en nu pas gemaakt. kan je ze dan invriezen zodra je ze gevuld hebt???
Mooie hoor. (doe het je niet na
)
maar ik las dat je ze 2 weken teruggevuld had en nu pas gemaakt. kan je ze dan invriezen zodra je ze gevuld hebt???
Ja hoor, dat is geen probleem hoor! Inpakken in plastic zak en zorgen dat het echt luchtdicht is. Dan uit de vriezer, in de koelkast laten ontdooien. Dan kun je hem daarna gaan decoreren. Je moet natuurlijk wel oppassen wat voor vullingen je gebruikt. De jam wordt dan toch wat natter, maar dat vinden sommigen weer juist nog lekkerder, omdat je dan zeker geen droge biscuit hebt. (smaken verschillen
)
Hij is LEUKKKKKK!!
Wat is ie ontzettend schattig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy turvy voor onze jongste dochter die 1 jaar is geworden