Onderwerp: Daar ben ik weer voor mijn stapeltaart
Ik heb net mijn figuurtjes er los opgezet maar ik vind ze zo wankel staan. Zetten jullie ze er los op of ergens mee vast. Ik ben zo bang dat ze tijdens het vervoer gaan vallen en kapot gaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Daar ben ik weer voor mijn stapeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net mijn figuurtjes er los opgezet maar ik vind ze zo wankel staan. Zetten jullie ze er los op of ergens mee vast. Ik ben zo bang dat ze tijdens het vervoer gaan vallen en kapot gaan.
Hallo is daar iemand??
Heb je ze met water 'vastgelijmd?'
Nee ga ik meteen doen
Hai Maris, je kunt ook een sateprikker in de grote figuren doen en die dan zo in de taart steken, heb ik ook gedaan met mijn Knijntje, die viel namelijk zo van de taart gelukkig was ze nog heel, ik had alleen een hartslag van 100 en zoveel :-D
Of bij je volgende bestelling van de webshop gelijk even de Edible Glue in je winkelwagentje plaatsen!! Vind dat echt goed spul, je poppetjes blijven dan denk ik wel goed zitten
Misschien moet ik volgende keer ook wachten na het bekleden tot het een beetje gedroogd is? of doen jullie dat nooit. Want de figuurtjes zijn natuurlijk best zwaar en de taart dan nog zacht.
Ik doe er dan nog een cocktail prikker in en lijm ertussen.
tip: edible glue is heel goed zelf te maken door een schepje tylose in water te doen....nachtje laten staan en tatat lijm voor een paar maanden, in de koelkast bewaren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Daar ben ik weer voor mijn stapeltaart