1

Onderwerp: Gedrocht

:think: Kan deze op een taart :/?

Het moet een "jonge opa" voorstellen en hij moet komen op een taartje voor iemand die 50 wordt. Er komt een potje mosterd naast hem.
De bedoeling is dus dat het een mannetje voorstelt die achterover leunt, en "rust" :lol:. Vandaar ook, zijn voeten die opzij vallen.

Maar ik vind het een... gedrocht :s

Ik geloof dat iedereen die vond dat ik w

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Gedrocht

Een gedrocht?????
Ik vind hem geweldig, ik doe het je niet na,
Toppie :thumb:

groetjes Marlies.

3

naar mijn idee een te lang bovenlijf en te korte benen.. toch?
en heeft die meneer een dikke buik, of is dat alleen in jouw belevingswereld zo? ;)
eigenlijk mag ik niks zeggen, mijn boetseerkunsten durf ik niet eens op dit forum te zetten...
het gezicht vind ik helemaal top overigens ( dat is toch iets wat wel goed gaat! ;) )

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

4

Super opaatje vind ik het !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

Ik vind hem w

Je hart fluitsert, luister goed!

6 Laatst bewerkt door mamavannova (02-03-2008 20:30)

Kun je hem niet tegen een grote pot mosterd laten aanleunen?
Of het hoofd naar voren verplaatsen en een spaghetti erin steken...maar zoiets heb je vast al geprobeerd...
Hij is wel heel leuk .

7

Hoi Carin,

Euh ik zou in ieder geval nog even proberen of het hoofd nog los kan en er indd een spaghetti in prikken of coctail prikker(die kan nl nog met iets meer hebben.
Hihi geef hem wat borsthaar ;)
Kan hij toevallig niet ergens tegenaan rusten?

En ik vind zeker dat je kan boetseren. Vind zijn koppie geweldig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Suuupergoed gelukt hoofd, zeg! Leuk haar, leuke smile.... Maar inderdaad, de verhouding van zijn lijf kan nog iets beter.

Zijn bovenlijf is aan de lange kant, dat wel. Als je het aandurft zou je er een stukje vanaf kunnen snijden. En inderdaad zou je het hoofdje iets hoger op de romp kunnen steken. Verder zouden de schoenen iets schuiner naar voren kunnen, dan vallen ze iets 'natuurlijker'.

Maar: ik zou hem zeker gebruiken, ook zonder veranderen hoor! Hij is echt leuk!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Keetie schreef:

naar mijn idee een te lang bovenlijf en te korte benen.. toch?

Ja dat vond ik dus ook, maar eerst waren zijn benen langer en toen vond ik het ook geen porum :s dus heb ik een stukje van zijn benen eraf gehaald.

Keetie schreef:

en heeft die meneer een dikke buik, of is dat alleen in jouw belevingswereld zo? ;)

Ik ken die meneer voor wie het is niet, maar ik wilde wel een wat gezetter postuur. Dus dat dat nu toevallig zo is, is mooi meegenomen :lol:

Groetjes, Carin

10

Irma schreef:

Hij heeft geen billen

Heb al gezocht maar kon nergsn billen vinden :lol:
Ik ben bang dat dat hem inderdaad raar maakt. Maar hoe los ik dat nu nog op?

Irma schreef:

En z'n hoofd... is het nog zacht genoeg om er een ongekookte spaghetti in te steken??

Dat zit er al in :s maar z'n hoofd is geloof ik te zwaar ofzo want het blijft toch achterover gaan :s

Groetjes, Carin

11

Ik vind hem leuk. Ik krijg dat niet eens voor elkaar :lol: Vraag het Wendy de expert van boetseren ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

12

mamavannova schreef:

Kun je hem niet tegen een grote pot mosterd laten aanleunen?

Misschien een idee!

Groetjes, Carin

13

Misschien moet je hem onthoofd laten drogen en er pas opzetten als hij droog en hard is?
Als je iets meer rechtop duwt kan je er nog wel een bips onder kleien denk ik.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

14

Wat een probleem..geen billen hebben..doe mij dat ook maar :)

15 Laatst bewerkt door Carin (02-03-2008 21:03)

Jozien schreef:

Maar: ik zou hem zeker gebruiken, ook zonder veranderen hoor! Hij is echt leuk!

Groetjes, Jozien.

Dat kan niet meer :D ik heb hem zojuist ontleed :lol:

Ik wil kijken of ik z'n hoofd kan bewaren en dan maak ik z'n hele lijf opnieuw. Ik heb z'n hoofd nu in een stukje oase gestoken, want hij had al een beetje een plat achterhoofdje van het stutten. En dan stutte ik op een sponsje notabene!

Bedankt voor de tips alvast, en tips zijn nog steeds welkom!

Groetjes, Carin

16

Ach mafkees. Je had hem echt wel kunnen gebruiken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Meid, wat zonde!! Ondanks dat de verhoudingen wellicht niet anatomisch correct waren, vond ik me SUPER.
Echt en jonge opa. duidelijker had het niet gekund. Kalend en grijs, dat is echt opa, maar een supergezellige jonge , ondeugende snuit!!
Een iets te gezet postuur, met een stevige buik, en korte beentjes....
Nu ik er over nadenk....hij heeft iets weg van mn vader vroeger..LOL

Ik vind het echt jammer dat je m hebt ontleed, en ik hoop voor je dat je m net zo leuk nog een keer kunt maken. Anders zet je deze maar lekker weer in elkaar!!!!!

18

oh ik vond hem zo mooi en ik vond het heel treffend hoor...mannen zakken toch ook in naarmate ze ouder worden :D ben nu heel benieuwd naar je nieuwe resultaat :)

ik functioneer alleen op suiker...

19

Jammer dat je hem ontleed hebt...vond um wel leuk! Ik denk dat het lijfje te zwaar was waardoor hij naar achteren valt. Misschien een idee om het jasje een beetje uit te hollen zodat deze wat lichter wordt?

Groetjes,
Daniela

20

Ik heb 'm weliswaar ontleed, maar alle onderdelen netjes bewaard hoor. Dus als het niet lukt om een nieuwe te maken -druk druk druk komende week, zaterdag de verjaardag van m'n dochter (3 taarten), gedecoreerde koekjes (50 stuks en per stuk ingepakt :s) om te trakteren

Groetjes, Carin

21

Ik vind hem heel leuk :D
Maar de verhoudingen kloppen inderdaad niet helemaal.
Ik denk dat het een stuk scheelt als je het bovenlijfje iets kleiner maakt aan de onderkant, alleen korter zou al goed zijn. Het ziet er net zo leuk uit met dat kleine borstzakje en knoopjes, overnieuw beginnen zou zonde zijn :lol:
Misschien kan je er heel voorzichtig een 'schijfje' vanaf snijden en een beetje bijwerken?
En dan de beentjes een beetje langer en laten beginnen

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

22

Nou carin
Ik doe het je absoluut niet na!
Zet die arme man toch weer inelkaar joh.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

Ik vond hem er toch echt wel als een opa uitzien!!!Succes met de nieuwe!!!

24

Was inderdaad een hippe opa om te zien...jammer dat hij er niet meer is...heel veel suc6 met je nieuwe boetseerwerk....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

Nou... opa is er weer hoor :lol:, nu in een iets aangepaste versie. Heb hem gepost onder "gedrocht part two".

Groetjes, Carin