Onderwerp: ik denk nummer 998 999 1000 en 1001
Alsof jullie nog niet genoeg bumbataarten gezien hebben gooi ik er nog even 4 tegenaan.
Ikheb me erg laten inspireren door mijn grote voorbeeld Wendy (lees soms zels schandalig gekopieerd
)
Maar aangezien alles wel al een keer gemaakt was, kon ik echt niets nieuws meer verzinnen.
Ze zijn voor een vriendin van mij wiens zoontje 1 wordt en ze had mij gevraagd of ik niet de taart wilde maken..... Ok dat wilde ik wel... wel eng want het is de 1e keer dat ik taarten maar voor iemand die geen familie is.
Later hoorde ik pas hoeveel mensen er kwamen, zo rond de 80-90.
Even slikken.......... en nadat ze zei je hoeft er maar een te maken hoor ik koop wel andere taarten erbij heb ik zelf besloten om ervoor te gaan en de uitdaging op me te nemen.
tadaaa 
en tadaa

die grote is biscuit gevuld met een laagje abrikozenjam en botercreme extra romig
een ronde is biscuit gevuld met aeardbeienslagroombavarois en een laagje 4 vruchtenjam
twee andere ronde zijn chocolda biscuit's gevuld met heerlijke romige chocolade creme en een laaje ganache of abrikozenjam.
Nu ga ik ze vlug ( eigenlijk langzaam rijdend) brengen ook een hele operatie op zich om het veilig te vervoeren.
Wish me luck !!!!!!!!!
in mijn album staan nog meer foto's voor de liefhebbers