Onderwerp: Bedankt allemaal voor deze taart!
Lieve allemaal,
Jullie kennen mij niet want ik ben pas sinds vandaag geregistreerd op dit forum.
Toch wil ik jullie hierbij even ontzettend bedanken. Nu wil je misschien weten waarvoor?
Nou, door het lezen van al jullie tips, trucs, recepten e.a. is het mij gelukt mijn eerste echte taart te kunnen maken. En wat voor taart, onze eigen bruidstaart!
Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd en ik had het leuke (volgens velen vooral ook (over)moedige) idee opgevat mijn eigen bruidstaart te maken. Na de basiscurcus bij Inge gevolgd te hebben en dit hele forum na te hebben geplozen is dit het eindresultaat geworden:

Dit zijn de eerste foto's dus ik hoop dat de 'echte' foto's wat beter zijn.
Nog wat leuke weetjes misschien; Het bruidspaartje hebben we aangepast, de gom had een bruin pak en de bruid een gele jurk, deze hebben we in de juiste kleuren geschilderd. Ook had de gom heel veel haar en mijn man (wat klinkt dat leuk!) is kaal dus hebben we het hoofdje kaal gevijld...
Het bovenstuk wilden we bewaren, volgens traditie, tot onze eerste huwelijksdag, maar omdat we op 29 feb. zijn getrouwd is dit pas over 4 jaar. Dan is de taart vast niet meer zo lekker, dus alle tradities overboord gegooid is ook het bovenstuk inmiddels op, heerlijk!!!
Lieve allemaal, nogmaals bedankt!!!