Onderwerp: Na mijn cupcakejes vorige week nu ook mijn eerste taart!
Hier is hij dan.. net klaar met opruimen.
Toch een hele tijd mee bezig geweest! Baalde ontzettend van de bult (die ik er uiteindelijk heb afgesneden) en daarna van te weinig botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na mijn cupcakejes vorige week nu ook mijn eerste taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier is hij dan.. net klaar met opruimen.
Toch een hele tijd mee bezig geweest! Baalde ontzettend van de bult (die ik er uiteindelijk heb afgesneden) en daarna van te weinig botercr
Nou ik vind m hartstikke mooi gelukt!
En bij elke taart leer je weer wat meer!
Groetjes, mireille
hij ziet er heel goed uit ( zeker voor een eerste taart) je mag trots zijn op jezelf hoor!! leuke vrolijke kleuren..
heb je wel de onderkant als bovenkant gebruikt?
en ja, de tijd vliegt als je bezig bent! 
Wat een leuk en vrolijk taartje, hij ziet er goed strak uit hoor! Een goed begin is het halve werk toch
(alleen blijft het veel werk hoor, maar wel leuk werk
)
erg leuke taart!
Inderdaad als je even lekker bezig bent vliegen de uren voorbij! Een leuk en vrolijk taartje heb je ervan gemaakt!
En gewoon blijven oefenen dan gaat het steeds sneller en makkelijker!
Heel leuk geworden!
Keetie,
Ik heb inderdaad de strakke onderkant als bovenkant gebruikt, maar ik moest toen wel de bult (die nu dus aan de onderkant zat) wegsnijden. Anders werd hij zo wankel!
Nu ga ik hem hier vandaag midden in de kamer laten staan pronken, totdat bijna al het bezoek er is
Moeten ze maar even geduld hebben voor een stukje taart 
Enig idee hoeveel stukken ik hieruit zou moeten halen? Is het machtig of kan ik er gewoon evengrote punten uitsnijden zoals je bij een normale taart doet?
Lief taartje hoor, vind hem goed gelukt voor je eerste !!
Wat leuk gedaan. Die 17 vind ik ook superrr
Hele mooie taart en kleurencombi!
Ooooh...wat een vrolijke taart...lekker veel te zien...mooie kleurtjes...
Ja joh...de tijd vliegt altijd zo voorbij als je met een taart bezig bent...maar hoe vaker je een taart maakt des te sneller het gaat...en van iedere taart die je maakt leer je weer een hoop van...succes!!!
Leuk, die 17 met gedraaide sliertjes is erg leuk hoor!
Wat een feest! Was hij voor je verjaardag??
Enig idee hoeveel stukken ik hieruit zou moeten halen? Is het machtig of kan ik er gewoon evengrote punten uitsnijden zoals je bij een normale taart doet?
Hoe groot istie??
Ja inderdaad,
Hij is gebakken in een springvorm van ik geloof 26 cm doorsnede.
Maar opzich is de vraag niet meer van toepassing, hij was voor vandaag..
Helaas zijn er maar 4 mensen op komen dagen op mijn verjaardag en hebben we veel te veel.. (had ook nog een kwarktaart gemaakt + een rijstevlaai van de bakker)
Heel leuk !!!!!!
leuke en vrolijke taart!!!
Als eerst, gefeliciteerd met je verjaardag!
Jammer dat er alleen maar 4 mensen zijn gekomen. Je taart ziet er echt heel vrolijk uit! Wat vondt je visite ervan?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na mijn cupcakejes vorige week nu ook mijn eerste taart!