1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo, ik ben Leo, woonachtig in Rotterdam, 61 jaar, gehuwd  en opa van twee hele lieve kleinkinderen. Maar dat zijn kleinkinderen altijd natuurlijk.

Ik bak nu al weer een poosje m'n eigen brood maar ik wil me nu ook eens aan de taarten gaan wagen.

Ik ga hier eens flink rondneuzen en ik denk dat ik hier nog heel veel kan leren.

Groetjes,

Leo

2

Re: Even voorstellen

Welkom!

Wat leuk dat er weer een man bijkomt, het leeuw(innen)deel is toch vrouw.
Neus lekker rond, gebruik de zoekfunctie, kijk in de faq en vooral showen h

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Nou Leo, opa van twee hele lieve kleinkinderen....welkom op deze TOP forum....

Er valt hier heel veel te leren, dus zou zeggen neus lekker rond...en mocht de eerste en volgende taarten zich aandienen....SHOWEN die handel....ha ha ha ha ha.

Veel plezier met bakken...en gelegenheid genoeg met twee van die fantastische kleinkinderen....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

hee welkom leo eindelijk weer een man bij dit merendeels vrouwen gezelschap...echt wel leuk!!
Veel plezier op het forum!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Hoi Leo....he he eindelijk weer eens een man......van harte welkom en heel veel plezier op dit forum......ben heel benieuwd naar de taarten voor je kleinkinderen....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

welkom :)

7

Welkom Leo !

Leuk dat er steeds meer mannen aan de taart gaan en nog leuker dat er ook opa's zijn ....

Stel al je vragen die je wil maarrrrrr vergeet niet om ook af en toe wat te laten zien he ;)

Veel succes !

Nicole

8

Bedankt voor alle welkomstberichtjes.

Wat het bakken betreft moet ik nog echt beginnen, op appeltaart na dan. Ik weet nog niet wat ik als eerste zal gaan maken. Misschien is het handig om met cup cakes te beginnen, maar ik ben ook helemaal weg van die oscar taart waarvan ik de link hier op het forum heb gevonden.
Het resultaat laat ik in ieder geval hier zijn hoor.

Ha Leo,

nou je zit goed hoor en vooral je kleinkinderen want die worden vanaf nu natuurlijk helemaal verwend met fantastische taarten!

je vind hier een schat aan informatie dus het gaat helemaal goedkomen met de taarten van opa!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!