1

Onderwerp: Nieuw in taartenland

Hallo allemaal. Ik ben nog helemaal kakelvers in de wereld die taart heet. Ik heb zelf nog geen enkele creatie op mijn naam staan dus ik kom hier momenteel voornamelijk nog om inspiratie op te doen. Maar er gaat verandering in komen want ik hen me inmiddels opgegeven voor een workshop die ik op 17 mei ga doen. Dat is een week voor de 1e verjaardag van mijn zoon Thomas dus dat leek me wel een mooie aangelegenheid om eens te gaan proberen een mooie taart zelf te gaan maken.

Ik ben wel altijd van het bakken geweest, van jongs af aan al samen met mijn zus. Oh wee als onze ouders eens niet thuis waren want dan werd er meteen een cake of taart gebakken, gewoon voor de leuk en natuurlijk voor de lekker! Ik doe het dus in ieder geval erg graag, maar echt een taart mooi decoreren, dat heb ik nog nooit gedaan. Maar dat lijkt me uiteraard wel heel erg leuk om te doen.

Op een ander forum zag ik een tijdje terug dat iemand op een taartworkshop een taart voor de verjaardag van haar dochter had gemaakt en ik was gelijk verkocht. Dat wilde ik ook!!! En zo ben ik dus ook hier terecht gekomen. Ik kijk graag mee naar jullie prachtige creaties en wil graag jullie tips en trucs lezen. En wie weet ben ik straks na de workshop ook helemaal hooked (ik ben bang van wel ;) :) )!

Oh, ik zal me natuurlijk ook nog even fatsoenlijk voorstellen:
Mijn naam is Jacqueline, ik woon in het noord oosten van noord-brabant, ben 29 jaar oud, getrouwd en heb een zoon van momenteel 9 maanden oud genaamd Thomas.

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

2

Re: Nieuw in taartenland

Welkom bij dit leuke en gezellige forum.

Enne ja hooked zal je zeker worden ....

succes met je taarten! groetjes uit noorwegen

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

3

Ha ha ha ha ha ha ha ha...je zult zeker helemaal in de ban van de taarten raken...

Bij deze heet ik je ook welkom bij de leukste taarten forum...

Ga rond snuffen, stel gerust vragen en ben je zover om een taart te maken...willen we het zien!!! Dus dat wordt showen...

Heel veel plezier met bakken en decoreren Sjak...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

heee welkom..brabant wordt steeds meer vertegenwoordigd zo!!! Kei leuk!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken