Onderwerp: vraag onder taart
Ik ben erg benieuwd wat jullie onder je taart doen. dus taartkarton? of een gehele plaat? of beide of iets heel anders. en verschilt dat dan nog als het voor jezelf is of voor een ander.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag onder taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben erg benieuwd wat jullie onder je taart doen. dus taartkarton? of een gehele plaat? of beide of iets heel anders. en verschilt dat dan nog als het voor jezelf is of voor een ander.
Ik leg er altijd zo'n papieren taartrand onder en dan in de doos.
Voor de bruidstaart ga ik straks van die plastic onderborden gebruiken. Lijkt me het makkelijkst i.v.m. opbouwen en als ze de taart aansnijden zitten ze niet gelijk in m'n standaard.
Ik zet de taarten altijd op een aangekleed (cadeaupapier en cellofaan) MDF plankje. Meestal wil ik er dan nog wel een kartonnetje onder doen, maar bij grotere taarten of rare vormen zet ik de taart zo op de plaat. Zou ook graag eens een groothandel vinden waar je goedkoop vierkanten kartonnetjes kan krijgen, want al met al zijn de verpakkingskosten voor een taart ook niet echt goedkoop, zeker bij de wat grotere taarten.
Bij mij gaat er altijd een taartkartonnetje onder, ook bij een vreemde vorm, en z
Ik heb laatst van dat zelfklevend transparant kaftpapier gekocht.Kan dat ook gebruikt worden over inpakpapier om zo een aangekleed kartonnen onderbord te maken?
Ik zie namelijk net dat Bien het heeft over cellofaan.Dat gaat dus ook?
Snij je dat dan niet stuk? Of moet je dat alleen doen in combinatie onderbord en taartkartonnetje?
Nee hoor, dat snij je niet kapot. Wat ik ook wel eens gedaan heb, decoratie plakplastic erover plakken, was nl nogal een grote plank en ook dat snij je niet echt kapot.
Ik gebruik ook of kartonnen dozen (sinaasappeldozen) of mdf plankjes, doe er zijde vloeipapier over (heb ik heel veel kleurtjes van ) en dan transparante folie van de Wibra (Marskramer hebben ze ook goedkoop maar die zit hier niet).
Het zijde vloeipapier kun je in grote hoeveelheden kopen bij Paardekoper, dan is het wel lekker goedkoop maarja je moet wel een jaar of wat doorgaan met inpakken :-D
Het zijde vloeipapier kun je in grote hoeveelheden kopen bij Paardekoper, dan is het wel lekker goedkoop maarja je moet wel een jaar of wat doorgaan met inpakken :-D
Lara, mag ik vragen wat je ervoor betaalt bij Paardekooper? Volgende week kom ik in de buurt van een Paardekooper, dus dan kan ik wel even binnengaan.
Lara M. schreef:Het zijde vloeipapier kun je in grote hoeveelheden kopen bij Paardekoper, dan is het wel lekker goedkoop maarja je moet wel een jaar of wat doorgaan met inpakken :-D
Lara, mag ik vragen wat je ervoor betaalt bij Paardekooper? Volgende week kom ik in de buurt van een Paardekooper, dus dan kan ik wel even binnengaan.
Geel, groen en oranje (de paaskleuren :-D) zijn in de aanbieding voor 4,95 euro excl. en de andere kleuren (behalve goud) kosten 8,06 euro excl.
Er zitten 100 velletjes in een pak. Ik betaal bij de boekhandel 1,25 euro voor 5 vellen (even groot zijn ze als bij Paardekoper).
Ik heb zelf de groen bijvoorbeeld in het groot, die gebruik ik heel veel, ook de rood, blauw en roze (de laatste waarschijnlijk meer voor mezelf ).
ik zie ze op MP voor 5,50 voor 10 pakken. Is dat goed?
Ik heb nog nooit van zijde vloeipapier gehoord, dus gelijk even kijken via google, eerste vermelding
ik zie ze op MP voor 5,50 voor 10 pakken. Is dat goed?
Ik heb nog nooit van zijde vloeipapier gehoord, dus gelijk even kijken via google, eerste vermelding
Ja dat is het inderdaad! Goed gevonden zeg! :-D
hey linda,
ik ben vandaag naar de gamma gegaan. Heb een plank MDF gekocht voor 3 euro nog wat en die laten versnijden in 2 plankjes van 30x30 cm, 2 plankjes van 25x50cm (voor mijn cars auto ), en 2 plankjes van 25x25cm
Als je dan inpak papier koop, en een rol doorzichtig, dan heb je voor elke taart een bijpassende ondergrond. Deze 2 heb ik vandaag gemaakt. en voor de borsten taart die ik morgen aan een vriend geef heb ik deze gemaakt
als je wil, rij ik morgen naar de gamma, laat ik ze voor jou ook even maken en kom ik ze binnen kort wel even brengen.
hehehe, de laatste vindt mijn man leuk Hoe kan het anders
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag onder taart