1

Onderwerp: Legal ice

Ik ben bezig met mijn eerste taart van legal ice. Ik vind het erg snel uitdrogen, hebben jullie dat ook? Zou iemand me een tip willen geven over welke fondant of mmf het fjnste werkt en dan ook nog lekker smaakt? :-(

2

Re: Legal ice

Ik vind Regal ice echt niet goed! Niet alleen dat het snel uitdroogt, maar ook gewoon brokkelen enzo.
Ik zweer echt bij Bakels.

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

3

Welke fondant jij het best vindt werken is puur persoonlijk, dat kan niemand voor jou bepalen ;)
Ik vind zelf namelijk (ongekleurde) RegalIce het fijnst werken en lekkers smaken, terwijl anderen het drie keer niets vinden. Het is denk ik echt een kwestie van uitproberen.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

ja dat is misschien wel zo, nah ben helemaal niet tevreden over de taart!!! Dus zometeen het mes er maar in hahaha mijn man kan niet wachten. Als je tylose gebruikt, om bijv. bloemblaadje een beetje om te krullen moet je de bloemen dan eerst op laten stijven?

5

Ik heb pas over fondant een topic gestart, daar staan meningen & voorkeuren uitgebreid in, kijk maar: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=20352

De tylose kneed je vooraf door je fondant.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag