1 Laatst bewerkt door 0marianne0 (01-03-2008 20:13)

Onderwerp: olifantjes

Heb laatst een zomaar taartje gemaakt, lijkt eigenlijk op een valentijnstaart, maar ik zag een filmpje van hoe je een olifantje maakt... en die moet natuurlijk op een taart he!? Vulling van after-eight van hierow, maar in plaats van slagroom klopklop gebruikt. Smaakt echt heel lekker luchtig, en niet zo'n vettige smaak van de slagroom. Is een aanrader voor mensen die niet zo van slagroom houden, kan ik me niet voorstellen, maar dit hadden we nog in huis en had geen zin om naar de winkel te gaan.

de taart, de oogjes van de olifanten vind ik niet echt wauw, heb gewoon aangestipt met wat kleurstof.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-INQQMUQI.jpg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes Marianne

Groetjes Marianne
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and... having fun!

2

Re: olifantjes

wat een leuke olifantjes! Waar heb je dat filmpje gezien?

3

Ach....wat een schatjes....en die after-eight vulling moet ik ook maar eens proberen!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

helemaal leuk zeg,ik heb dat filmpje inderdaad ook gezien ergens op you tube,en ook ik zat gelijk te boetseren ;)

5

Wat een leuke taart. En leuke olifantjes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

geintje, 'k had de link hier op de site gezien: http://www.vimeo.com/292056 Alleen nu ik nog eens terugkijk, vind ik die van mij toch een beetje lomp :D

Groetjes Marianne
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and... having fun!

7

thanx!

8

Leuk hoor die fantjes !!! En lekkere taart ook volgens mij....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

9

Zijn juist lief! Enne... een olifant mag toch best een beeeeetje lomp zijn?

Leuk gedaan met de hartjes!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Lieve olifantjes zeg! Ik heb de film ook gezien ;) Ik vindt die van jou heel erg leuk!

Groetjes Tweety!

11

Leuke olifantjes,goed geboetseerd.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Wat een lievertjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13 Laatst bewerkt door 0marianne0 (01-03-2008 20:17)

sorry, ik had eerst alle foto's in een bericht staan, en kwam er toen achter dat ik die cakejes helemaal niet hier neer moest zetten, en had ook nog een stukje tekst van die cakejes in dit bericht laten staan, dom dom dom...

Groetjes Marianne

14

Heel schattig die olifantjes.