Re: Mijn eerste bruidstaartje...
Echt perfect gewoon...
Mijn mond valt er van open, alles zo goed afgewerkt, prachtige etagi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste bruidstaartje...
Echt perfect gewoon...
Mijn mond valt er van open, alles zo goed afgewerkt, prachtige etagi
euh.....best leuk zegt ze dan???
HEEEEEEEEEEELLLLLL EEEEEERRRRRGGGG MOOI
Leuk is een te lollige term voor zo;n serieus mooie taart
Jeetje, prachtig!!!! 
wees hier maar super trots op, want hij is werkelijk schitterend!
Wauw, supermooi is íe zeg!
Goh, ik ga helemaal naast mn schoenen lopen van al dit positieve commentaar. Wist niet dat je zoveel reakties kreeg op een taart. Ik ga er helemaal van blozen. Erg leuk hoor....
Prachtig!!!
ook al voel je je een beetje dom met computers, je mag je zeker erg slim en handig noemen met taart! wat is dit een prachtwerk zeg!!
ik sta hier vol bewondering te kijken.
Werkelijk schitterend! 
Mooie taart. En die parelmoer ballen zijn ook mooi he. Die staan ook op mijn verlanglijstje.
hij is echt prachtig!
OOHhh wat een beauty zeg,heel erg mooi gedaan!!!!
prachtig gedaan, heel mooi zo die ballen of bollen.
Ziet er heel mooi uit zeg !!! Echt een bruidstaart 
Wauw prachtig hoor!!
wow...............mooi?..............een plaatje
en wat een gave standaard (is het een standaard of losse bollen ofzo?)
Dit is nou echt een bruidstaart zoals ik hem graag had willen hebben, de perfecte kleur, die ballen/ bollen, het lint ,de opmaak, GEWELDIG in een woord. Daar kan en mag je heel trots op zijn
WOW!!! mocht ik ooit nog
WOW!!! mocht ik ooit nog
Corinne
Sugar & Flour
wow...............mooi?..............een plaatje
en wat een gave standaard (is het een standaard of losse bollen ofzo?)
Het is een soort bouwpakket van Wilton. Met van die "hidden pillars", die je in de taart steekt. Daaroverheen schuif je dan een plastic bal die in het zicht blijft. Dus in die bal zit een holle plastic koker waarop het plateau rust. Het moeilijkst is toch wel het op maat zagen van die plastic pillars. Voor je weet is het scheef.... Ik had assistentie van 2 mannen die voor mij hebben gezaagd!!! hihi. 3 keer zagen en nog te kort weet je wel...
Ik had nog nooit een bruidstaart gemaakt en ik moet bekennen dat ik de eerste uren heb lopen trillen in mn panties... Naarmate de dag vorderde en de taarten af kwamen kreeg ik wat meer rust. ... Het decoreren was het leukst en het minst stressvol....
WAAUUW heel erg mooi
Wauw pr8ig! En het vervoeren dan? Was dat niet stressy? Heb je het terplekke verder in elkaar gebouwt? Ik had um ook al eerder gespot. Mijn album??? Is dat mogelijk???
Groet van Marianne
Wauw pr8ig! En het vervoeren dan? Was dat niet stressy? Heb je het terplekke verder in elkaar gebouwt? Ik had um ook al eerder gespot. Mijn album??? Is dat mogelijk???
Groet van Marianne
Ik heb juist gekozen voor dit systeem omdat je het gemakkelijk kunt stapelen en uit elkaar kunt halen. Dus gewoon taarten afzonderlijk van elkaar op de grond en niet te hard door de bochten zeg maar. Mijn zwager was de pineut. Hij mocht ze wegbrengen. Heeft een soort bestelbus. Dus dat ging goed. Opbouwen is kwestie van 3 minuten en dan staat ie weer op elkaar. Wat dat betreft ideaal en best decoratief. Als je er van houdt!!
Mijn album???? Moet nog even uitzoeken hoe dat werkt. Volgt z.s.m.
Echt Super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste bruidstaartje...