1

Onderwerp: bbr vraagje

wat is bbr precies hebben jullie het hier dan over botercreme?? ben benieuwd?

:)

2

Re: bbr vraagje

bbr=banketbakkersroom

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Banketbakkersroom!

Er is trouwens een topic over afkortingen die we gebruiken hier. Even via de zoekmachinge kijken, kan he tzo snle niet vinden.
Succes!

4

Keetie wat ben je toch snel!

5 Laatst bewerkt door Keetie (28-02-2008 19:10)

:-d

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

6

Whaha, ja, die bbr heb ik ook een hele tijd mijn hersens over moeten laten werken!!!! Toch handig zo'n lijst met afkortingen (vooral als je er achter komt nadat je de afkortingen eindelijk al weet);)

Ze moeten de LMA (lijst met afkortingen ;);) misschien als standaard bijlage sturen naar mensen die zich aanmelden.....

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

7

dat ik daar nou niet ben opgekomen!! fijn om te weten!!! 
Thanks voor de snelle antwoorden meiden

:)

8

waar staat de lijst kan hem bij de zoekfunctie niet vinden

mijn taarten? zie: http://www.jouwtaart.nl/profile/DebbyvanVliet
groetjes debby

9

De betekenissen van veelgebruikte afkortingen kan je vinden onder FAQ (in het menu links) en dan onder het kopje 'Wat betekent'.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

10

FAQ staat overigens voor Frequently Asked Questions, dus het is sowieso handig om eerst even te kijken of je misschien daar het antwoord op je vraag kan vinden ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."