26

Re: Ja ja weer een hele rij! hihi

Jeetje wat een productie weer! Alle taarten zijn super!
Dora, Bumba, Teletubbies, Elmo, Nimo en co, Geboortetaart ... super werk geleverd!

Enne .. rode KA - dat is toch niet zo erg? Of vloekt het met je keuken :D
Misschien dat iemand jou KA wil ruilen voor een witte? Wel lief van je man trouwens! Heel attent van hem!

Groetjes Tweety!

27

Zo wat een hoop taarten! Heel erg leuk geworden!

Groetjes Cassidy

28

Wauw, wat een hoop taarten en stuk voor stuk zijn het plaatjes, complimenten hoor, heel mooi geboetseerd allemaal!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

29

Wow wat een hoop en wat een prachttaarten, jullie zijn echt een TOPteam h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

30

Tweety1974 schreef:

Jeetje wat een productie weer! Alle taarten zijn super!
Dora, Bumba, Teletubbies, Elmo, Nimo en co, Geboortetaart ... super werk geleverd!

Enne .. rode KA - dat is toch niet zo erg? Of vloekt het met je keuken :D
Misschien dat iemand jou KA wil ruilen voor een witte? Wel lief van je man trouwens! Heel attent van hem!

Idd het vloekt!!!! Ik wil zoooooo graag de roze of oranje. 
Maar ik ben er gelukkig wel blij mee.

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

31

Jeetje, wat een productie!
Ik vind ze allemaal heel erg leuk, maar mijn favoriet is toch wel de taart met alle zeepoppetjes!! :D Heel leuk gedaan!!

Wat een prachtige creaties allemaal!! Ze zij stuk voor stuk superrrrr!!!

groetjes,

Alice

33

JEETJE JEETJE JEETJE

Was ik maar al zo goed!
Dan begon ik een eigen zaak in maastricht!

Waar en hoe leer je zo die poppetjes te maken?
Veel kleien met kids?

Ik ben nog niet verder dan roosjes maken en simpel versieren met fondant. Maar ja ik heb ook pas twee "echte" taarten gemaakt.

Geweldig!

Hmmm mijn moeder is ook creatief, misschien.....

Groet
Ester

34

Esterke schreef:

JEETJE JEETJE JEETJE

Was ik maar al zo goed!
Dan begon ik een eigen zaak in maastricht!

Waar en hoe leer je zo die poppetjes te maken?
Veel kleien met kids?

Ik ben nog niet verder dan roosjes maken en simpel versieren met fondant. Maar ja ik heb ook pas twee "echte" taarten gemaakt.

Geweldig!

Hmmm mijn moeder is ook creatief, misschien.....

Groet
Ester

Een vriend van mij die een eigen zaak heeft,(heel iets anders hoor!) zou zo een zaak voor mij openen.
Maar ik heb nee gezegt. Ik denk niet dat het loopt en waarom een zaak als je het zo kan doen??
Nu kan ik nog gewoon alles thuis doen en heb ook een kind van 3. Dus heb ik bedank ervoor.

35 Laatst bewerkt door Esterke (25-02-2008 16:57)

Nou ik heb hier twee kids (4 jr en 2 jr) rondlopen. Nou moet het tussendoor.
Ik hoop al iets op te kunnen bouwen en dan als ze naar de basisschool zijn dit part time te kunnen doen.

Nu is mijn keuken er ook niet voor geschikt.
Deze zomer krijg ik een nieuwe keuken met een groot eiland erbij. Dus veeel meer ruimte dan nu. Laat ik even maar eens vanuit huis beginnen.

Mijn broer kwam met het idee om een zaak te beginnen met mijn baksels (niet alleen deze taarten ik maak nog allerlei andere dingen). Mijn schoonouders huren een pand in maastricht en gaan binnen 5 jaar stoppen met de gordijnen en deze lokatie is nu erg in opkomst en word steeds populairder dus vandaar dat het begon te kriebelen...

Groet
Ester

36

Esterke schreef:

Nou ik heb hier twee kids (4 jr en 2 jr) rondlopen. Nou moet het tussendoor.
Ik hoop al iets op te kunnen bouwen en dan als ze naar de basisschool zijn dit part time te kunnen doen.

Nu is mijn keuken er ook niet voor geschikt.
Deze zomer krijg ik een nieuwe keuken met een groot eiland erbij. Dus veeel meer ruimte dan nu. Laat ik even maar eens vanuit huis beginnen.

Mijn broer kwam met het idee om een zaak te beginnen met mijn baksels (niet alleen deze taarten ik maak nog allerlei andere dingen). Mijn schoonouders huren een pand in maastricht en gaan binnen 5 jaar stoppen met de gordijnen en deze lokatie is nu erg in opkomst en word steeds populairder dus vandaar dat het begon te kriebelen...

Groet
Ester

Gaaf hoor!!
Zou het idd ook wel willen, maar er komt zoveel meer bij kijken en heb er ook een van 3.