1

Onderwerp: Hoi ik ben Patricia

Hallo allemaal,

Mijn naam is Patricia Schmidt - Beverley, 30 jaartjes jong en mama van Soraya (3,5) en Noelle en Alyssa ( 11 maanden).
Getrouwd met Maarten.

Ik ben al tijdje op deze site en jullie forum aan het meelezen en ja ook ik ben aangestoken door het taartenvirus.

Ik ben nog niet begonnen, want ik heb nog nooit echt een taart ( behalve appeltaart) gebakken.
Ik wil dus heel graag een workshop volgen en echt van start gaan.

Een collega van mij bakt en decoreerd ook taarten en gaat voor de 1ste verjaardag van mijn twins een taart bakken. Ik ben van plan haar te vragen mij de basiskneepjes te leren en dan wil ik het zelf verder gaan doen.

Ik hoop veeeeeeel van jullie te mogen leren en zodra ik mijn eerste taart heb gebakken, plaats ik het hier.
Ik moet alleen even weten wat ik allemaal in huis moet hebben aan basis benodigdheden.

Ok, groetjes,
Patricia

2

Re: Hoi ik ben Patricia

Hoi Patricia,
"Welkom bij deze fantastische gezellige leerzame taarten club" Als je hier rond gaat snuffelen kom je heel veel te weten.

En tja...basis benodigheden...fondant/marsepein, tooltjes (maar dat kunnen voor voorlopig ook alleen mesje, sat

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

misschien zijn een aantal bakvormen ook wel handig :P
sowieso een ronde, maar misschien ook een vierkante als je dat leuk vind...???

nouja, igg laat je inspireren :)

en ik ben benieuwd naar je taarten :)

4

Owww, ik kan haast niet wachten om te beginnen.
Helaas zal ik tot maandag moeten wachten, want dan is mijn collega er pas weer.
Ze is op vakantie.

Ik ben allerlei taarten en tips en trucs aan het bekijken en ik krijg er steeds meer zin in om te beginnen.

Ik heb zelf al 2 ronde bakvormen. Het zijn springvormen. Zijn die ook geschikt?

Vierkante en rechthoekige ga ik zeker ook aanschaffen.

Groetjes,
Patty

Hoi!

Welkom bij de club!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!