26

Re: Gepuzzeld bij Nathalie....

Mooi gepuzzeld,het is een plaatje,ik ga trouwens ook al aardig op weg naar de 1000,als je een uur per dag tikt gaat het rap en dan nogeens zeker een paar keer per dag.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

27

natasja147 schreef:

Mooi gepuzzeld,het is een plaatje,ik ga trouwens ook al aardig op weg naar de 1000,als je een uur per dag tikt gaat het rap en dan nogeens zeker een paar keer per dag.

groetjes,Natasja.

Ja Natasja....zo kom je snel aan de 1000 berichtjes... ;) hi hi hi hi hi hi

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

28

Wat een super leuke gepuzzeld taart zeg! Erg leuk!

Groetjes Tweety!

29

Mooi strak gepuzzeld!!

Jullie hebben dus ook nog wat gedaan i.p.v. alleen maar kletsen en cakejes eten ;) :lol:

Gefeliciteerd met je 1000ste bericht!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

30

Errug mooi gepuzzeld zeg!! En goed gecorrigeerd de naam ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

31

[quote=Jos

32

Nou zal ik wel in de war zijn ofzo..........ben laatste dagen ook niet heel erg aktief in het forum geweest, alleen recepten zoeken. Maar..........heb ik deze taart laatst ook niet gezien en toen had je foutje met letters gemaakt? Fee maar dan Faye??? Of was dat een taart van iemand anders??????? Of is het nu een ander puzzelplaatje??? Pfff...eerst kop koffie nodig nu, ff wakker worden.
Vind um wel mooi hoor. Voor dat relief in het puzzelplaatje.

Marianne

33

smarianne schreef:

Nou zal ik wel in de war zijn ofzo..........ben laatste dagen ook niet heel erg aktief in het forum geweest, alleen recepten zoeken. Maar..........heb ik deze taart laatst ook niet gezien en toen had je foutje met letters gemaakt? Fee maar dan Faye??? Of was dat een taart van iemand anders??????? Of is het nu een ander puzzelplaatje??? Pfff...eerst kop koffie nodig nu, ff wakker worden.
Vind um wel mooi hoor. Voor dat relief in het puzzelplaatje.

Marianne

Hoi Marianne,
Nee je bent niet in de war hoor. Had mijn misser bij een babbel na het bakken gezet, dus het kan zijn dat je deze daar al hebt zien staan... ;)

34

Halllloooootjes! Wat een leuke taart, mooi gepuzzeld hoor...

... vind dat 3D effect zeer gaaf. Ik ben nu bezig met een plaatje van drie Disney-dames (Sneeuwwitje, Doornroosje en Belle) maar puzzelen en Koenie is geen fun!

En als ik dan dit zie.... :S

Maar goed... blijven oefenen, zullen we maar zeggen... misschien wordt het dan nog wel wat... je ziet 'm wel in de parade verschijnen, ik heb nog 3 volle dagen...

De vulling in die lieve exemplaar klinkt trouwens ook heerlijk!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

35

Wauwwwwwwwwwwwww das echt mooi gepuzzeld.........dat moet ik ook echt nog leren.....winnie is en blijft ook leuk!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

36

Jullie hebben teminste wel iets gedaan ;) Toen wij bij Carin in November waren hebben we eigenlijk niks gedaan :o

Was dit niet het taartje met de verkeerde naam ???

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

37

manika schreef:

Was dit niet het taartje met de verkeerde naam ???

Hoi Manika,

Ja....dit was het taartje met de verkeerde naam....ramp.....ramp.....ramp :mad:

38

:D:D:D lache met jullie.... Maar wat een mooi plaatje heb je gemaakt. Super gepuzzeld.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

39

Schitterend gepuzzeld! Heel mooi 3D geworden :thumb:!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

40

prachtig gepuzzeld.

ik functioneer alleen op suiker...

41

hey Do , en je dacht nog wel dat hij niet mooi zou worden.....prachtig is hij !!!

42

Wat mooi!!! Ik heb (met mijn stomme kop) beloofd om voor 14 maart een Sara taart voor de juf en klas van mijn jongste dochter te maken! Maaruh..........ik durf er iet aan te beginnen, zou het graag samen met iemand doen die het al vaker heeft gedaan, dit word nl mijn eerste puzzeltaart! Helaas kan ik niemand op het forum viden in de buurt van Breda, behalve mijn lieve collega keetie, maar die heeft ook nog niet gepuzzeld volgens mij! Weten jullie toevallig iemand?

43 Laatst bewerkt door Do (28-02-2008 10:23)

debbel schreef:

Helaas kan ik niemand op het forum viden in de buurt van Breda, behalve mijn lieve collega keetie, maar die heeft ook nog niet gepuzzeld volgens mij! Weten jullie toevallig iemand?

Hoi debbel,

Bedankt voor je compliment....Heb even voor je gekeken wie er bij jou in Breda woont. Er staan twee dames op de gebruikers lijst. Belinda2905 en Juul. En jij natuurlijk....ha ha ha ha ha....Ik wens je succes met het puzzelen....

Heb je net een mailtje gestuurd...