1

Onderwerp: Dom of Disney?

Voor prinses Judy, die vandaag 6 is geworden, kwam het verzoek voor een taart met daarop drie Disney dames. De twee linkse dames kunnen er nog wel mee door... maar Belle... nee... ik zie weinig verschil tussen haar en mijn buurman... :S

Lever ik 'm zojuist af, zegt prinses Judy: "oooo, Koentje... die Belle is net echt!"

Tja, morgen dan nog maar eens goed naar de buum kijken... ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKGF3M3R.jpg

... nog even de zijkant:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CMFRXPBH.jpg

Mijn dochter Iris mocht met de crimper de rand 'doen'. Viel me niet mee dit 'los te laten', maar zij is er echt 10 centimeter mee gegroeid, en dat is ook wat waard!

De vulling? Banketbakkersroom en aardbeitjes... op verzoek!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2 Laatst bewerkt door maris18+ (27-02-2008 22:39)

Re: Dom of Disney?

Hi,hi ik denk dat er toch heel iemand anders naast je woont dan je denkt. Misschien verkleed hij zich wel in het weekend.Ik ga volgende week naar disney en zal belle extra goed aankijken. Altijd nog beter dan mijn kind, hij vind dat mijn bumba bijna lijkt en bumbalu helemaal niet.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

3

Aa wat lief zeg! Wat kan je dochter heel goed krimpen! Kan ze mijn taartjes ook komen doen? :D

Groetjes Tweety!

4

Hihi ben ook gelijk nieuwsgierig naar de buurman hoor !!!
Maar ik vind de dames enig hoor !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

erg mooi!

6 Laatst bewerkt door Do (28-02-2008 00:01)

Hier zijn ze dan...toch hele leuke prinsessen....en die buurman wil ik ook wel eens zien....

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ja Koenie....kleine meisjes worden groot en die willen maar al te graag mama mee helpen...vooral als het om zulke leuke werkjes gaat....:Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

wat een leuke taart

8

hahaha, vind het al knap dat je zoiets aandurft, hartstikke goed gelukt hoor.

Enne...in wat voor buurt woon jij!?!??!

Nog bedankt he xxx

PS Ze hebben gewonnen en niet zo'n klein beetje ook!! Mannetje heeft zelfs nog een try gescoord, dus weer helemaal trots!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

:lol: :lol: :lol: Nu willen we wel een foto van je buurman hoor!!!

Even zonder gekheid: Je hebt zoals de prinses het al zei 3 prachtige prinsessen gemaakt!!

Knap gedaan met haar naam zo in gerold in de zijkant! :thumb:

En pluim voor je dochter: mooi randje gecrimpt!

Waar heb je die langwerpige pareltjes vandaan???? Erg mooi zo'n wisselde pareltje!

10

Ik kan niet achter blijven en vragen hoe je buurman eruit ziet dan:)
Leuke taart, lijkt me moelijk om de princessen te maken eigenlijk.
Enne......wat is crimpen??:o

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

11

Tuurlijk vindt Judy dit een mooie taart!! Ik vind de naam in de zijkant ook heel erg mooi gedaan!

Wat dat betreft zijn wij (taartenbaksters) ook altijd heel erg kritisch op ons eigen werk en dat is ook goed want dat houd je alert, maar uiteindelijk gaat het erom wat de klant ervan vindt toch?!?

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Mooi gemaakt he. En je dochter heeft dat mooi gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

He gaaf man! Ik vind je gezichtjes helmaal goed hoor, ik zou het nog niet aandurven als ik eerlijk ben. Ja joh en als er nou eentje op een drag-queen lijkt, zijn wel vaak de moosite vrouwen ;)
zonder gein, ik vind hem cool! En dat randje door je dochter laten doen, da's wel ff spannend, maar ze heeft het super gedaan.
Trouwens hoe heb jij die letter er nou ingerold?? Da's weer een nieuw voor babs hoor!

14

Nou, ik vind het knap van je, en doe het je niet na!!! Hij is mooi geworden! En wat leuk dat je de rand aan je dochter hebt over gelaten, is een goede hulp zo te zien! Volgens mij heb jij best een knappe buurman!!!

Een hele leuke prinsessentaart geworden voor prinses judy!!!!

16

leuke vrolijke taaart is het geworden en wel drie prinsesjes erop,top.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

Meid, wat moet jij hebben zitten vloeken op die rotmokkels.......

En weet je wat het erge is??? Ik weet precies hoe het voelt :lol:

Eerlijk is eerlijk......de koppies zijn wellicht niet geworden wat je wilde.....je ogen daarentegen zijn w

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

18

Woon jij naast Belle dan :lol:
Het is een supertaart voor de kleine prinses, en super gecrimperd van je dochter

Alles goed???? nee 3 fout

19

Nou mijn komplimenten voor Iris ,dat heeft ze toch maar mooi even gadaan met de crimper, bravo, en de taart, ach wat moet ik daar nou van zeggen, 3 van die wonderschone meiden, dat doe je toch ff met 2 vingers in je neus makkie, nee hoor Koenie ik vind het een super leuke taart, doe het je niet na.

gr Bettie

Veel taart plezier

20

Hij is erg mooi geworden!! Zelf vind ik het moeilijk om bekende figuren te maken...

Leuk die crimper, knap gedaan van je dochter!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

21

Wat een knap staaltje werk! Ik zie het mezelf nog niet doen hoor, drie prinsessen op een taart! En zo'n crimperrandje...hmmm ...kan ik bijles krijgen van je dochter??

Je hart fluitsert, luister goed!

22

Jeetje, Koenie, die dames hebben

23

prachtige taart hoor Koenie, en een groter compiment kon je toch niet krijgen van dat meisje he ?!!

24

Nou ik vind het knap dat je eraan durft te beginnen... daar wacht ik nog ff mee.
Als de ontvanger hem maar mooi vind, dan is toch alles weer goed.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

25

Mooie taart zeg, heel erg mooie kleur. Knap werk heeft je dochter geleverd. :Y