Onderwerp: Dip en dap voor Joek en Magnus
Joek en Magnus is een tweeling bij mij op het kdv waar ik werk. Zij (en moeder ook geloof ik) zijn helemaal weg van Dip en Dap, zelfs al naar een voorstelling geweest!
Ik heb in december al eens een dip en dap-taart gemaakt, met puzzelplaatje. Nu waren ze vandaag jarig en dan mag er dus wel iets speciaals van gemaakt worden!
Ik had al eens de taart van Evelien voorbij zien komen (toen nog niet wetende dat die van haar was) En dat leek me wel erg leuk. Moeder helemaal enthousiast, dus dat ging hem worden. Keek ik gister weer op eht net, op zoek naar die taart, vind ik hem hier op het forum! Leuk hoor. Maar nu heb ik hem dus wel nagemaakt van je Evelien... Vind je hopelijk niet heel erg 
Wat een werk was het zeg, maar ik ben er wel trots op moet ik zeggen, en vond het deze keer wel heel jammer dat ie weg ging.. Wat me het moeilijkst leek, de gezichtjes, was het snelst klaar, de vlekken was veeeel meer werk.. En ik maar denken dat boetseren sneller gaat dan puzzelen, pfff...
Moeder vond hem ook geweldig! Ik ben zo benieuwd Hoe de 2 ventjes hem vonden!!!
Doordat ie zo klein is (20 cm vierkant) Is de taart een beetje vol, Het geheel zou denk ik nog beter uitkomen op 25cm vierkant.
Voor koenie: hij is ( voor mij vrij standaard) gevuld met jam en zwitserse room.
groetjes CIska