Re: Oogst van ongeveer 3 maanden....sorry vd vertraging!
Zoooooooooooooooooo echt een hele oogst.....hahaha....maar ze zijn echt ook allemaal heeeeeeeeeeeeeel mooi hoor!
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oogst van ongeveer 3 maanden....sorry vd vertraging!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoooooooooooooooooo echt een hele oogst.....hahaha....maar ze zijn echt ook allemaal heeeeeeeeeeeeeel mooi hoor!
Hele leuke taarten om te zien.
WOW wat een taarten
Kan niet hoor nog van 2007 plaatsen
Grapje. Vind ze allemaal super. Mijn voorkeur gaat toch naar die van Blond....maar ja ben dol op het servies 
Zo Nicole, wat een productie!! Ze zijn stuk voor stuk geweldig!!!! Ik vind dr. bibber erg leuk, de strikken de baby, ballerina, cars...kortom ze zijn allemaal heeeeel leuk!!
Groetjes patricia!
dat zijn erg leuke taarten!! en wat zie ik een mooie taartschaal onder je zeemeermin staan !
kan geen favo noemen, er zijn er zo vele mooie.
Wat een prachtige productie.. super!
Jeetje wat een boel taarten bij elkaar! Ze zijn allemaal schitterend en super afgewerkt
. Jouw versie van "mijn" Blond taart vind ik ook erg mooi geworden
en je carnavalstaart vind ik ook erg leuk (net als de rest trouwens).
Oh, wat een mooie taarten. Ik vind ze allemaal erg leuk. De dokter bibber is origineel zeg! Super. En de babytaart en de kersttaarten en de bla-bla taart en .... en... Ik vind ze allemaal erg leuk en mooi afgewerkt
Wauw, wat een prachttaarten!! 
Heerlijk genoten bij het kijken!! 
Jeetje zeg dat zijn stuk voor stuk prachtige taarten!
Die met die strik is toch wel mijn favoriet!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oogst van ongeveer 3 maanden....sorry vd vertraging!