1

Onderwerp: Hallokidoki!

Ik ben Marloes, 31 jaar en lees sinds een paar weekjes af en toe mee. Ik zie werkelijk prachtige taarten en overige baksels voorbij komen en vraag me af of ik dat ooit ga evenaren :-D Ik heb een zoontje van bijna 2, ben bijna 2 jaar getrouwd, fotografeer graag, scrapbook af en toe, bezoek veel musicals, hou van reizen en ben ook nog eens mede-eigenaar van een ICT bedrijf in het midden van het land. Waar ik dus de tijd vandaan ga halen om te bakken..?!?!

Afgelopen vrijdag heb ik in ieder geval een workshop bij Marianne gevolgd en zaterdag ga ik nog een keer op herhaling. Tot nu toe ben ik erg enthousiast! Nu maar afwachten of dit een tijdelijke of blijvende hobby is. Zal mijn eerste creaties zo even in het showtopic gooien ;)

Groetjes, Marloes

Groetjes Loesje
www.caketopper.nl

2

Re: Hallokidoki!

He hallo en welkom hier ... :D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

3

Welkom op het forum!

Groetjes Cassidy

4

Was op je site btw...leuk om te lezen we hebben veel de zelfde interessen lees ik...je bent alleen 1 jaar jonger en ik heb 3 kids hehe...

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

5

had je kleine taartjes al gezien,maar bij deze nog,WELKOM op dit leuke forum.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Welkom hier. Ook ik doe het andersom: kijk eerst je taartjes en daarna pas je voorstel-topic :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Ha ha ha ha ha ha ha ha......ik heb je taartjes ook al gezien......was hier aan het rondsnuffen en zag nu pas je voorsteltopic....
Nou, welkom bij de allerleukste taarten :Y het is hier erg gezellig en leerzaam :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

ha een buurvrouw :D welkom in taartenland, dit is een blijvende hobby :Y, als je er eenmaal aan begonnen bent kom je er nooit meer vanav :nooo

Alles goed???? nee 3 fout