1

Onderwerp: Pff ik wil het zo graag hé

Een stápeltaart maken!
Gewoon kijken of ik het kan enzo haha.
Maar ja, zit je daar met 2 taarten ( zou dan 1 van 24 en 1 van 16 worden, andere ronde maten heb ik niet ).

Maar hebben jullie dat ook weleens?? En wat doen jullie dan?
2 taarten opeten is wel een beetje teveel van het goede natuurlijk..

2

Re: Pff ik wil het zo graag hé

Heel herkenbaar.
Ik wil zo veel proberen, maken en doen. Maarja, daarna de taart(en) wegkieperen is ook zo zonde.
Ik blijf dus maar wachten en hopen op kansen om eens iets te kunnen maken.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

3

Gewoon een leuke dummytaart maken...eentje die leuk in je interieur past zodat je 'm in de kamer kunt zetten (iets paasachtigs misschien ?)

4

h

5

geen verjaardagen binnenkort??? of andere feestdagen, ik neem dan gelijk een taart mee, ben nu een bonbondoosje aan het uitproberen voor m'n oma

mijn taarten? zie: http://www.jouwtaart.nl/profile/DebbyvanVliet
groetjes debby

6

hihi ... ik heb binnenkort de verjaardag van m'n zusje dus daar ga ik ook m'n eerste stapeltaart voor maken :D

7

Ja mijn jongste word half april 4 jaar.
Maar dat duurt nog zo lang :D

8

Gewoon maken en daarna de helft (of zelfs meer) in de vriezer! Wel eerst in punten snijden voor je vriest. Dan heb je elke week lekker een stukje. Of vaker dan eens per week :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

nnicole1234 schreef:

Gewoon een leuke dummytaart maken...eentje die leuk in je interieur past zodat je 'm in de kamer kunt zetten (iets paasachtigs misschien ?)

leuk ide....dat ga ik denk ik doen hoor....

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

10

Taartje schreef:

Ja mijn jongste word half april 4 jaar.
Maar dat duurt nog zo lang :D

hehe mijn oudste wordt 5 half april...

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

11

Ik heb een heel klein stapeltaartje gemaakt (waarbij onderste taartje op een ontbijtbordje paste) om het toch eens uit te proberen. Natuurlijk niet hetzelfde als zo'n mooie grote, maar toch leuk om te doen. :)

>>> NIEUW: Zoetekoek heette voorheen Supermuis!!!

12

Carin schreef:

Gewoon maken en daarna de helft (of zelfs meer) in de vriezer! Wel eerst in punten snijden voor je vriest. Dan heb je elke week lekker een stukje. Of vaker dan eens per week :lol:

Hahaha, geniaal idee! :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

13

Heb van het weekend een stapeltaart gemaakt, onderste was 20 cm, bovenste een ikea bolletje.
De middelste kwam op, de onderste voor de helft, die was wel heel machtig. Het bolletje had ik zondagavond ingevroren en vandaag lekker met mijn collega's opgesmuld. Zo raak ik mijn taarten wel kwijt.
Dus gewoon lekker stapelen en daarna invriezen, opeten of weggeven.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Gewoon maken en meenemen naar je (vrijwilligers)werk of sportvereniging, maak je je heel populair mee. Of gewoon langsbrengen bij een instelling (ken je een bewoner in een bejaardentehuis of zo?) Meegeven aan een buurvrouw met kinderen op de creche of kleuterschool.
Roep de dag uit tot Onjaardag, en trakteer iedereen die voorbij loopt, fietst of rijdt! Nodig je buurt uit om morgen taart te komen eten in het kader van buurtintegratie!
Wahoe! :9:D:P:+

Invriezen is natuurlijk ook briljant ;)

15

Ik mag half april een bruidstaart maken. Heb alleen ook nog nooit een stapeltaart gemaakt.....oeps;-)
Nou ja ik zie wel.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

16 Laatst bewerkt door Taartje (27-02-2008 07:02)

Onjaardag hahaha, leuk verzonnen!
Ik denk dat ik hem ga maken!, gister heb ik van een vriendin 21 kookboeken gehad, en 5  'bakboeken' van een school, er staan me daar een taarten en gebakjes in zeg :9
Echt megaveel recepten, dus dit kwam nu dan eigenlijk als geroepen h

17

Ik heb 2 x een taart bij het bejaardentehuis verderop in mn straat gebracht. Kunnen ze erg waarderen. Misschien een leuk idee? Oudere mensen zijn GEK op zoet dus uhhhhhhhhhhh

18

@Sansan en @Petrabennes,

Reuze leuken idee

groetjes van Ann

19

Wat een leuke ideetjes, die van de dummy en een taart voor het bejaardenhuis........haha......kun je gelijk oefenen en je doet nog vrijwillergswerk......hahaha...kan nie beter toch?????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"