1

Onderwerp: even kennismaken

Beste mensen,

Ook ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is Corine en ik ben 33 jaar. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen.
Een jongen van vijf en een dochtertje van twee. Bij stom toeval ben ik een aantal maanden geleden op deze site terecht gekomen en ik liep al jaren met het idee in mijn hoofd om zelf een verjaardagstaart te gaan bakken. Tot op heden was er eigenlijk nooit iets van gekomen, maar nu ik deze site was tegengekomen ging het toch wel kriebelen. Ik heb de stoute schoenen aangedaan en heb met het bekijken van die schitterende taarten van jullie en het lezen van het forum heb ik een zaterdag dus mijn eerste poging gewaagd om een taart te bakken.
Heel erg bedankt voor jullie ideeen en info!

2

Re: even kennismaken

Welkom Corine, heb je toevallig ook een foto van je taart gemaakt :). Want wij kiken ook erg graag foto's hier namelijk :Y.
Misschien was deze taart wel niet je laatste... het is namelijk een erg veslavende hobby :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3 Laatst bewerkt door corine23 (25-02-2008 23:13)

Ja, oh sorry.
Natuurlijk heb ik een foto gemaakt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie mijn allereerste taart vinden.
Hij heeft hier en daar wel schoonheidsfoutjes, maar ik heb verder nog geen materialen om de taart mooier te versieren. Mijn dochtertje van twee zei toen ze de taart zag: oohh prinses poester! (prinses assepoester voor de duidelijkheid) Nou toen kon mijn dag al niet meer stuk hoor, want daar deed ik het tenslotte voor. Nou ja ook een beetje voor mezelf natuurlijk!

Tips en trucs voor een volgende taart zijn bij dit groentje van harte welkom
http://www.mijnalbum.nl/Album=HV8GFY3P

4

wauw die is echt leuk :)
je ziet er helemaal niet aan af dat je een beginner bent joh :) ;)

5

Welkom op het forum! en wat een mooie taart heb je gemaakt!

Groetjes Cassidy

6

Jaaaaa....je hebt een schitterende prinses gemaakt....had haar al gespot....

Dus bij deze "welkom"...veel plezier met al je creaties... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl