1

Onderwerp: nieuwwwww

wat een leuk forum!
ik kwam hier toen ik opzoek was naar ideeen voor een taart 
in mei ga ik een workshop doen
maar ik kan hier al heel wat leuke ideeen op doen
ik ben 26 en woon in de buurt van alkmaar samen met me vriend,dochtertje en 2 katten
ik denk dat ik hier nog heel wat tijd ga door brengen

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

2

Re: nieuwwwww

hoi ik ben ook nieuw hier van vandaag...welkom hihi

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

3

hey dankje!
dan heet ik jou ook gelijk welkom ;-)

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

4

Welkom op het forum!!
Veel bakplezier en veel taarten posten!!
Daar zijn wij gek op!!

Groetjes Marlies.

Dat je tijd hier door gaat brengen dat is echt waar, verslaving wordt het ook wel genoemd hahaha......Welkom!

Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Leuk dat je erbij bent en veel plezier in mei. Zoals Anke al zei is het echt verslavend.

7

dat kan ik geloven dat het verslavend werkt het ziet er ook allemaal zo leuk uit
jammer dat ik nog zo lang moet wachten
me vriend is in maart jarig misschien dat ik al wat ga bestellen bij de webshop om zelf al een beetje aan de gang te gaan

welkom bij de club!

veel plezier op de workshop!
en natuurlijk hier op het forum!!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

9

Welkom op dit gezellige forum met taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

leuk al die reacties
voel me al helemaal welkom!

11

Dan zal ik me ook nog maar eens voorstellen! :D Ik ben Marijke, ik ben 18 jaar jong (zijn er hier meer mensen van mijn leeftijd? Denk het niet..! ;) ). Ik hoef denk ik niet te vertellen dat taarten maken een van mijn grootste hobby's is (mijn grootste zelfs!). Ik ben op dit moment bezig met een WO studie, maar volgend jaar ga ik er een jaartje tussenuit om de banketbakkersopleiding te volgen :D. Ik ben op dit moment vooral voor mezelf of familieleden aan het bakken... (ik zou best meer willen doen hoor! alleen ik zal nog wel niet zo bekend zijn! :P) Iemand misschien een idee hoe ik meer klanten kan krijgen? K moet mn investeringen toch eens een beetje terug gaan verdienen! :) Maargoed, ik dwaal af... Dat was het dus zo'n beetje over mezelf...

Groetjes! *)

12

marijke schreef:

Dan zal ik me ook nog maar eens voorstellen! :D Ik ben Marijke, ik ben 18 jaar jong (zijn er hier meer mensen van mijn leeftijd? Denk het niet..! ;) ). Ik hoef denk ik niet te vertellen dat taarten maken een van mijn grootste hobby's is (mijn grootste zelfs!). Ik ben op dit moment bezig met een WO studie, maar volgend jaar ga ik er een jaartje tussenuit om de banketbakkersopleiding te volgen :D. Ik ben op dit moment vooral voor mezelf of familieleden aan het bakken... (ik zou best meer willen doen hoor! alleen ik zal nog wel niet zo bekend zijn! :P) Iemand misschien een idee hoe ik meer klanten kan krijgen? K moet mn investeringen toch eens een beetje terug gaan verdienen! :) Maargoed, ik dwaal af... Dat was het dus zo'n beetje over mezelf...

Groetjes! *)

Ik ben van je leeftijd! Nouja, bijna dan :P
Ben 17 jaartjes jong.. En ook uit Enschede.. wat leuk!! Hoe heet je van achternaam? Ik ken namelijk wel wat Marijkes.. misschien ken ik je wel haha.
Zit op t moment in het 2e jaar van een HBO opleiding (psychodiagnostiek), maar het lijkt me ook zoo leuk om van koken, bakken, enz. (een deel van!!) je werk te maken :D En met gedecoreerde taarten kan dat denk ik wel als ik iedereen hier zo hoor.
Ik was ook wel erg benieuwd hoe jullie aan je klanten komen?? (buiten een eigen site).
Iig welkom op deze site! :D

13

ik denk dat als je de taarten gewoon gaat maken en mensen zien wat je kan
ze zelf aan je gaan vragen of je er ook 1 voor hun kan maken
of maak een website

14

Welkom op het forum!

Groetjes Cassidy

15

Leuk,kom gezellig bij de club!
verslavend,superleuk om taarten te maken.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Jaaaaa....welkom bij de club van verslaafden (taarten wel te verstaan h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl