Re: bloemen
Geweldig zeg! Net alsof je naar een echt boeketje kijkt 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig zeg! Net alsof je naar een echt boeketje kijkt 
dat meen je niet, deze zijn echt echt.. maak je nu een grapje je of zo? zijn werkelijk prachtig...jawel ik ben echt superjaloers (met mijn niet knutselkwaliteiten)
ze zijn werkelijk prachtig. En ik ben ook wel benieuwd hoeveel uren er in zitten...
oh als je had gezegd dat je ze zo uit de tuin geplukt had, hadden wij het ( bijna) geloofd. niet van echt te onderscheiden zeg.
Eventjes kijken:
Chincherinchee: (in etappes) 2 uur per bloem?
Grote blad: bij elkaar een uurtje
Chrysanten: bij elkaar (in etappes) 1 1/2 uur
Allemaal geschat, want je maakt ze, zoals ik al zei, in etappes. Dingen moeten drogen voordat je er mee verder kunt.
Maar het is echt niet moeilijk hoor!
Eventjes kijken:
Chincherinchee: (in etappes) 2 uur per bloem?
Grote blad: bij elkaar een uurtje
Chrysanten: bij elkaar (in etappes) 1 1/2 uurAllemaal geschat, want je maakt ze, zoals ik al zei, in etappes. Dingen moeten drogen voordat je er mee verder kunt.
Maar het is echt niet moeilijk hoor!
Yeh, right! Dat geloof ik helemaal niet! Misschien moet je maar een hele mooie how-to maken! Ze zijn super mooi!
Dit is de taartenparade hoor, niet de bloemstukparade. Heb je je foto niet op de verkeerde website gezet. Nee even zonder dollen. Ik dacht echt dat het echte bloemen waren. Niet van echt te onderscheiden. Knap hoor als je dat kan!
Waarvan heb je die gemaakt? Is echt net echt!
jeetje........ ik moest echt even blijven kijken hoor! Heel mooi..........
gr ciska
gewerldig er mooi,niet van echt te onderscheiden,we moeten binnenkort echt ff wat afspreken,dan mag je me dit ook leren...:D
hihihi yvon weet je dat zeker (grapje)
super ik vind het geweldig zo als jij bloemen maakt
ik heb dan ook vol verwondering naar je album gekeken
Jeeeeemig de peeeeemig... de bloemist zou er jaloers op zijn!
Gossamme... geweldig!
yvonneke schreef:gewerldig er mooi,niet van echt te onderscheiden,we moeten binnenkort echt ff wat afspreken,dan mag je me dit ook leren...:D
hihihi yvon weet je dat zeker (grapje)
super ik vind het geweldig zo als jij bloemen maakt
ik heb dan ook vol verwondering naar je album gekeken
Hahaha ja mijn tulpen gingen niet echt geweldig..als deze net zo gaan...euhm tja eerst zien hahaha
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemen