Re: Pittig Spaans en Hip Roze
Geweldige taarten Lara! Ben echt helemaal weg van je peper taart! onwijs origineel en heel passend voor een spaanse pittige meid!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pittig Spaans en Hip Roze
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldige taarten Lara! Ben echt helemaal weg van je peper taart! onwijs origineel en heel passend voor een spaanse pittige meid!
Leuk zeg! Ik vind die pepertjes echt helemaal geweldig!! 
En die roze is ook al zo mooi!!
2 hippe coole taarten! mijn favo is de spaanse taart, de combinatie van rood en wit is super, en die peperoni's maken het helemaal af!
wat een leukies weer zeg....
blijf bij jouw naam toch altijd even nieuwschierig en ga dan toch maar even kijken om vervolgens weer te moeten inloggen.....
ik ga ze zeker onthouden, wie weet in de toekomst gebruik ik je (weer) als inspiratie.
greetsz Kitty
Oh oh oh, die zijn alletwee weer zaaaalig. Echt super. Ik kan niet kiezen tussen de twee, ik ben verliefd op allebei.
Helemaal geweldig die twee taartjes. en dat randje met spaanse pepertjes, ha ha.
Twee onwijze mooie taartjes. Die spaanse pepers vind ik heel erg leuk.
Prachtige taarten heb je weer gemaakt!!! SUPER!!!!
Schitterend, wat een pracht taarten.
Helemaal goed.
Ze zijn leueueueueueueuek! Ben wel errug fan van de pepertjestaart!
Heee Lara!
Weer twee prachtstukken van jouw hand... wat een mooie taarten weer...
Zoals we gewend zijn: superstrak, mooi afgewerkt en zooo lekker...
Ik ben er weer helemaal blij van! 
Super super taarten zeg! Lekker velle kleuren en zo mooi ontworpen! Gaaf!
oh, wat een supertaartjes allebei, pepers.......geweldig, en de hippe roze ook helemaal goed
Ooo mooie strakke taarten!!
Ik heb in april ook een taartopdracht voor een pittige spaanse dame. Eens kijken wat we daar mee gaan doen!
Ooh erg gave taarten weer! Leuk leuk leuk 
Ohhh Lara, waar haal je de fantasie weer vandaan echt super joh !!!
Besef je je wel dat het heel bijzonder is dat je een vriendin hebt die geen chocolade lust...je bent vast de enige in Nederland die zo'n vriendin heeft ...heel bijzonder !
![]()
Haha ja dat dacht ik ook dat het wel heel bijzonder was
Ik vroeg ook gelijk... maar wat eet je dan?

Ze zijn supah
Lara M.
En die hexa-vorm
is ook helemaal leuk, hoe krijg je die zo hoog trouwens? met bakpapier of 2x gebakken??? Verder ben ik niet nieuwsgierig
Ook heel mooi en vrolijk in ieder geval
Hey Mascha M. 
Ik heb bakpapier in de vorm gedaan, ging prima, de taart werd wel mega-hoog, 9 cm, heb er dus een stukje van afgesneden want had niet genoeg marsepein daarvoor gekleurd
:-D Het werd een beetje breder bij het bakpapier maar heb ik gewoon met een zwierige zwaai
eraf gesneden, hihi nee dus heel voorzichtig :-D 
Bedankt allemaal weer voor de reacties, hartstikke leuk!! :-)
Voor het peper taartje, heb ik wel een dagje zitten piekeren hoor, kwam maar niet op iets leuks en opeens, oefie was het er! :-D
Voor iedereen die de taartjes als inspiratie wil gebruiken, ga je gang!! 
Oef, mooie strakke taarten zeg!
Ze alle twee heel erg leuk!
Helemaal HOT & HIP!
Beide taarten zijn HOT!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pittig Spaans en Hip Roze