1

Onderwerp: traktatievraagje

4 maart wordt onze kleine grote man alweer 3 jaar. ik zit te denken om cupcakjes te trakteren..maar....ik vind de gewone cupcakjes te groot(?) en de mini's te klein.....heeft iemand een ideetje, alle suggesties zijn welkom.

2

Re: traktatievraagje

zelf kleine petit fourtjes maken?!

3

of uitsteken uit een plakjes cake? Pas had ook iemand van het forum dat gedaan, 'k weet alleen even niet meer wie....
En dan kan je 'm natuurlijk ook gewoon bekleden.

4

he dat is een goeie!

5

Hoi Isabel

Plakjes cake uitsteken is een goed idee. Heb ik ook gedaan voor mijn zoon's 9e verjaardag maar had er toen iets te veel werk van gemaakt. Had voetbalshirtjes uitgestoken (2x plakje cake, gevuld met of jam of chocoladepasta en daarop een shirtje uitgestoken uit kokosbrood -rood of bruin- en dan daarop weer een 9 uitgestoken van kokos) foto staat in mijnalbum.nl. Ik zou het voor een kleintje op maar 1 plakje cake houden. Een leuk beestje ofzo en dan alleen wat oogjes opspuiten. Succes.

Ellen

6

Ze hebben (hadden?) bij de xenos baking cups in verschillende kleuren en die waren wel kleiner dan gewone cups, maar niet mini ofzo... Wel een prima maatje voor kinderen, maar ik weet niet of ze die nog hebben, volgens mij hebben ze inmiddels anderen

Mijn website: Presentaart

7

Dank je dames voor de fijne en zeer bruikbare tips! Dit gaat zeker lukken hoor! en het zal ws een plak ( je) uitgesneden cake worden...beetje botercreme en een geboetseerd beestje of zo erop!