Ik had gedacht aan de pvc buizen dat lijkt me best handig.
Het is overigens niet zo dat ik perse niet-eetbare dingen wil gebruiken hoor. Maar ik wil graag lange dunnen torens en als ik die uit cake ga snijden lijkt het me erg instabiel. En als het van cake gemaakt is eten we het toch niet op. Alleen de biscuit zal worden opgegeten. Dus daarom dacht ik aan iets niet-eetbaars.
Tylose erdoor en dan de rollen er weer uit halen lijkt me ook wel wat. Alleen ben ik bang dat de torens dan wel erg breekbaar worden. En dat probleem heb je met pvc buizen niet.
denk denk denk ik ben er nog niet uit.
Houden jullie de parade maar in de gaten hoor . Vertel ik er straks lekker niet bij hoe ik uiteindelijk de torens heb gemaakt . Nee hoor, grapje. Ik zal het eerlijk vertellen. De torens wil ik eigenlijk al eerder maken overigens.
Maar de taart zelf is pas voor 8 maart, dan vieren we haar verjaardag. Of misschien doe ik de kasteeltaart op 1 maart, dan geeft ze haar partijtje. Maar wat moet ik dan in de plaats doen op haar verjaardag ? Maar als ik het kasteel op haar verjaardag doe, wat wordt dan haar partijtje-taart .
Sjips, da's nog een heel gedoe zeg, die feestjes van je kinderen . Hopelijk maken jongens daar minder werk van .
Nou ja, het komt wel goed. En ik vind het hartstikke leuk om te doen dus mij hoor je niet klagen hoor.
Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep