Onderwerp: Vrajaardag dochter
Eindelijk is ze dan 12 jaar. wat kan een jaar lang duren voor een kind zeg.....Het lijkt wel een magische leeftijd voor die meiden. Natuurlijk wilde ze dat ik een mooie taart zou maken die ze kon uitdelen op school. Als puzzelplaatje wilde ze haar verzorgpony erop. Taart en warme chocomelk met slagroom was nog niet eerder uitgedeeld dus vonden ze het helemaal super in de klas. Voor de juffen en meesters een eenvoudige taart gemaakt want ik moest beide nog afmaken na mijn late dienst dus werd het een latertje voor mij. De strik is niet helemaal geworden wat ik ervan had verwacht maar het was de 1ste keer dus volgende keer beter.
De grootste verrassing kreeg ze vandaag. Een eigen pony. Ze was helemaal door het dolle heen en snel een simpel taartje met een gewone foto gemaakt waarbij we de foto maar op de taart hebben gezet. Toen ze thuiskwam en de taart zag snapte ze het niet helemaal maar toen we vertelden dat de naam op de taart de naam van de pony op de foto was, werd er even hard geschreeuwd van blijdschap.
Uitdeeltaart voor de klas
In de klas met de juf
taartje voor de leerkrachten
.
(maar ik heb hem nooit gekregen
).