Re: Mylo komt op Robin d'r verjaardag(staart)!

Wat een schatje!!! En wat een leuk bord he, mijn dora taart die ik net in de parade gezet heb, staat op hetzelfde bord.

veel bakplezier, groetjes Annemiek

27

Oh wat een leukerd, ze heeft dus een Nintendo DS Lite gekregen? ERg leuk om die eens geboetseerd op een taart te zien hihi :)
Vind het onderbord trouwens echt perfect passen bij deze taart, wat een gezelligheid.

28

Ooooooooh wat een gave taart!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

29

Ik probeer altijd direct na het zien van de taart en het lezen van het verhaal daarbij een stukje te schrijven. Het nadeel eraan is dat je soms hetzelfde schrijft als andere al hebben gedaan. Het voordeel is dat je niet 'geleid' wordt door (positief)commentaar van de anderen.

En ik zoeken en zoeken en zoeken... naar het cadeau wat ze had gekregen en wat dus ook op de taart terug zou komen... en tot mijn grote verbazing zie ik daar ineens die DS staan... hoe kon ik er overheen kijken... :S

Wat een schitterende taart is het geworden... zo gaaf met alle details...
Knap hoor! :Y En ook nog eens erg lekker... :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

30

Mylo is lief, poes is lief, taartje en cadeautjes zijn lief, de hamster is lief, de DS super! En de hele taart is superlief ;).

Life is uncertain... do the wud first! ;)

31

Errug, errug leuk gedaan, wat zal je dochter gestraald hebben bij de taart! En natuurlijk nog van harte h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Wauw,wat een feestelijke taart is het geworden!!!

33 Laatst bewerkt door Dorieke (23-02-2008 20:31)

Wauwie!! Wat een supergave taart!!! Zit met open mond naar alle details te kijken, de vorkjes en de taartschep vind ik echt super!!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -