Onderwerp: Paardentaart
Ik twijfel een beetje, is de taart niet te sober voor een kind van 8?

In elk geval gevuld met een zware chocoladecake en 3 lagen vanille botercreme. En ik kon ook meteen eens mijn restje chocofondant gebruiken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paardentaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik twijfel een beetje, is de taart niet te sober voor een kind van 8?

In elk geval gevuld met een zware chocoladecake en 3 lagen vanille botercreme. En ik kon ook meteen eens mijn restje chocofondant gebruiken.
Ik vind hem h
Ik heb er hier een naast me staan van 8 jaar... en haar reactie is:
"Ooooh, dit is mooi. En zo kun je het paard tenmiste goed zien. Al die frustels die jij er altijd bij doet mam, dan zie je nooit waar je echt om vraagt".
Nou Sas... daar moet je het dan maar mee doen... 
En ik geloof wel een beetje... dat ze gelijk heeft... 't is werkelijk een "Black Beauty"!
Ik zat ook meteen aan de black stallion te denken,of een echt mooi zwart fries paard die zijn ook zo mooi.
groetjes,Natasja.
Ooh hij is echt moooooi.
Ik denk dat als je van paaarden houd heb je niets meer nodig.... nyyyydelig zoals wij hier zeggen...betekent praaachtig....
Ik heb er hier een naast me staan van 8 jaar... en haar reactie is:
"Ooooh, dit is mooi. En zo kun je het paard tenmiste goed zien. Al die frustels die jij er altijd bij doet mam, dan zie je nooit waar je echt om vraagt".
Nou Sas... daar moet je het dan maar mee doen...
En ik geloof wel een beetje... dat ze gelijk heeft... 't is werkelijk een "Black Beauty"!
Oooooh gelukkig! (zucht van verlichting) Mijn dank is groot naar jou dochter toe!
Friese paarden zijn ook mijn favorieten (al weet ik niet of ik er nog wel op zou durven, het is zo lang geleden en ze zijn zoooooooo hoog)
Maarre deze is choco(fondant) bruin, ongemengd wel eens waar dus het zou zo zwart kunnen zijn.
Prachtig!! En daardoor zeker niet te sober!
Moooooooi zeg !!!!
Ooh een prachtige Fries! Super hoor 
een echte fries wat een black beauty
Ik vind hem prachtig!!
een gave fries! Juist mooi dat sobere...zoals de dochter van koenie al zei: nu kun je het paard tenminste goed zien
Wauww een mooie fries!!
prachtig is tie zo!!
Een Fries is nooit saai!!! Jaja, hier een mega-friezen-fan (die de goude oude tijd nog steeds mist) dus dit is echt een geweldige taart om te zien!
Enne, zo hoog zijn ze nou ook weer niet... 
Heel mooi, Dat paard is echt geweldig!!
Hartstikke mooi, en stoer toch voor een jongen van 8 zo'n taart!! Vind het frieze paard super, wij hadden er vroeger eentje in de stal staan thuis, vond het geweldig op die grote brede rug (jaja krijg alweer een enorme big smile :-D)
Wat een onwijs goed gepuzzelde Fries! Echt schitterend
.
Jee wat een mooi paard; zo'n schitterende houding!!
Denk zelfs dat ze er apetrots op zal zijn, haar taart. Is wel stoer zelfs.
Pr8ig gedaan!!!
Groet van Marianne
mooie taart, en je ziet inderdaad gewoon waar het om draait, een prachtige fries
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paardentaart