Re: Barbapapa
Geweldig!!!!!!
Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbapapa
Geweldig!!!!!!
Natascha
Leuk hoor! Heel leuk bedacht zo de barbapappa! En lekker veel taart zo te zien :-)
Nelleke
Ik zie er niets raars aan hoor Sabine, gewoon ook blijven puzzelen! Ik vind hem echt errug leuk!
Leuke puzzeltaart!!!!!
Ook leuk gedaan met zijn allen tegen de papa aan.
groetjes,Natasja.
Wauw, helemaal super, vind 'm echt mooi!!
Super Barbapapa taart. Ik weet zeker dat als mijn dochtertje wakker is dat ze gelijk zegt ... Barbapapa! Ze is er helemaal gek van.
Hij is heel erg leuk. Jeugdsentiment he. Heb je de barbapapa's tegenwoordig ook nog? Dat zal wel. Als iemand er een taart van wil.
Nou Bien, geen gekke vormen meer ???? Ik zal je er de volgende keer wel even aan herinneren dat je vorige taarten ook prachtig waren, dus dat je het zeker weer moet doen !!!!!
Ahhh de echte barbapapa familie....gaaf geworden zeg!!
Nou, dat puzzelen gaat je anders wel ontzettend goed af hoor, Bien!! 
Vind hem geweldig!! 
oooohhhh...ik vind deze leuk zeg......rare vromen gaan je juist heeeeeel goed af....en puzzelen gaat ook top.....
Wat een superleuke barbapappa taart...geweldig!! Echt erg leuk idee!!
En wat groot....wat een klus... maar supergeslaagd!
groetjes,
Alice
Zo wil ik ook niet kunnen puzzelen
Heel leuk gedaan.
Ik vind m prachtig!
Groetjes, Mireille
Bien, Wat een SUPER Barbapapa! Ik vind m echt geweldig, en knap hoor zo strak bekleed, dat gevaarte!
Petje af!
x Amy
Nog een keer dames, willen jullie mij eraan herinneren dat ik beter kan boetseren dan puzzelen!!!!
, echt niet, je kan echt wel puzzelen hij is onwijs gaaf geworden
Wat is íe geweldig!!!!!
Ik was er vroeger helemaal fan van
...en ik vind je gepuzzelde versie helemaal top!
Wendy, je hebt helemaal gelijk, dat bedacht ik me ook, maar toen was het al te laat, barbaborre wilde niet meer wijken, hahaha. Zo stom,want ik wist het al vanaf het begin, maar ja, dan ben je bezig en dan vergeet je het weer....
echt een hele vrolijke taart, en ik vind de barbapapas harstikke leuk , echt oldschool!
ga zo door, ik kijk hier mn ogen uit
grts libby
eehhh, vind je het heel erg als ik dat niet doe?? Ik vind deze taart namelijk ontzettend leuk en mooi!!! En je kan juist hartstikke mooi puzzelen!
Ik vind hem ook super hoor! Barbapapa, echt jeugdsentiment zeg!
Hij is een beauty! En je kan idd erg goed boetseren, maar deze taart is OOK super!!
Dus dat puzzelen is ook aan jou besteed hoor
..
Niet te tillen zeker???
kussie
SOo heee, ik vind het súper!!! Niks mis met jou en vreemde vormen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbapapa