Re: Bruidstaart met topper en bloemen ala Peggy P.
Helemaal geweldig.
Nu mag je instorten hoor, de taart is geleverd.

Super mooi gemaakt.
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met topper en bloemen ala Peggy P.
Helemaal geweldig.
Nu mag je instorten hoor, de taart is geleverd.

Super mooi gemaakt.
Ik vond je bruidspaartje al zo leuk maar het totaal plaatje vind ik echt geweldig.
En die katten erbij maakt het nog persoonlijker.
Ik zit al minutenlang met open mond naar mijn scherm te staren! Die topper! geweldig! de taart ook hoor, absoluut ook top, maar die topper... hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?
Kan ik zo'n topper bij je bestellen
??? Ik heb voor juni een bruidstaart staan... en zo'n mooie topper erop... dus vandaar mijn brutale vraag: doe je die ook verkopen
???
Ziet er mooi uit en heel wat werk eraan gehad.
Toppie.
groetjes,Natasja.
Mooi! Ik vind je pak van de bruidegom ook mooi gedaan! Ik let er nu extra op omdat ik dat zelf het moeilijkst vond met mijn vorige paartje.
Wat een schattig bruidspaartje, het geluk straalt al van de taart af.
Groetjes Annemiek
Wauw de Gloriosa's zijn echt super mooi!! En het stelletje zelf is ook echt supergaaf!!! Gewoonweg een pracht van een taart en topper!!!
Werkelijk schitterend! Het bruidspaar met poezen is prachtig geboetseerd en ze staan op een beeldschone taart
. Echt geweldig gemaakt
!
Haha Carin! Eh tja, wat zal ik zeggen, er zit ongeveer 8 uur werk in een bruidspaartje :-) En mijn vrije tijd over een hele week is ongeveer 8 uur.... Dus helaas voorlopig nog geen topper fabriek. (Al zat ik na het bekijken van de prijzen van Lindy Smith en haar mededeling dat ze het niet meer deed er toch wel even aan te denken :-))
dus voor 300 euro wil ik het wel doen haha!
Nelleke

Tsjeeeee 8 uur in
Wauh...wat zit dat bruidspaar onwijs mooi strak in t pak!! En wat hebben ze een geweldige uitstraling!
GAAAAAAAAAAFFFF!!!!!!
!!!
Ik vond je bruidspaar al zo gaaf en nu die taart erbij! Geweldig! 
Wauw, die figuurtjes zijn echt zooo mooi, en dan nog zo'n prachtige ondertaart eronder!!
De topper alleen was super, maar zo compleet is het helemaal super-wauw, zal ik maar zeggen. Erg mooi! 
Ik vind het een hele mooie en originele taart! Het bruidspaar past er helemaal bij, en ik vind het zo leuk om een keer wat anders te zien! Heel romantisch maar met een heel eigentijds tintje

Ik vind je poppetjes zoooooooooo waanzinnig knap gedaan! En het geheel met de taart is helemaal af. Goed gedaan!
Je hebt het bruidspaar een mooie taart gegeven hoor, ze keken al zo blij, maar nu stralen ze echt, nu ze op zo'n mooie taart staan.
PRACHTIG
Prachtig, prachtig en prachtig!!
Super gedaan Nelleke, echt een pronkstuk hoor en je topper erop met de katjes, supersweet!! Wat zullen ze (extra
) stralen met deze taart!
Wauw,dat is weer eens een andere soort bruidstaart!!!Ik had het bruidspaartje al eens bewonderd,maar hij staat werkelijk prachtig op de taart!!!
Wat ontzettend prachtig!!! Het bruidspaar wat zo liefdevol naar elkaar kijkt, de taarten met de bloemen, schitterend!!!!!!!
groetjes,
Dorieke
prachtig gedaan!
Prachtig zeg!
Tot in detail helemaal super
Wat een mooi bruidspaartje. Ik vind dit helemaal top.
Ik wil graag ook eens zo een koppeltje proberen te maken. Gebruik jij marsepein of fondant? En doe je daar dan tylose bij?
Groetjes
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met topper en bloemen ala Peggy P.