1

Onderwerp: Maffe kikkers en logotaartje

Ook maar weer eens iets plaatsen!

Vorige week heb ik samen met mijn oudste een kikkertaart gemaakt voor zijn spreekbeurt.

Hij wilde het over taart maken hebben, hartstikke leuk dus ik wilde hem wel helpen. Dat heb ik wel geweten, sjonge wat een werk was dat.. Samen bakken en van alle stadia foto's maken. Flink googelen en iets schrijven over de geschiedenis van taart en taartrecords. Samen er een leuke presentatie van gemaakt in Powerpoint. En toen dus nog een taartje om uit te delen na de spreekbeurt! Maar goed, het was het waard, hij had het geweldig goed gedaan zei juf en iedereen was dolenthousiast over de taart!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PCHGNZBX.jpg
vulling: bovenste met vanillebotercreme en ananas, de onderste met zwitserse room en kersenjam.

De volgende avond stond een logotaartje op het programma, bestelling van mijn man om te trakteren op het werk. Bleek ik 's avonds een flinke griep te pakken te hebben. :S Een weekje later dan maar. Dat logopuzzelen vind ik wel erg ondankbaar, het moet superstrak anders is het niet mooi :/ Nou ja, ze vonden hem allemaal mooi

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Maffe kikkers en logotaartje

ziet er goed uit
logo's zijn idd een crime
en mijn tnt-er roept hier was de combi dan?

cateren is ook gebakjes maken :)

Die kikkers zijn toch zooo leuk!!!
Mijn dochtertje had vorig jaar een spreekbeurt over koekjes bakken gedaan en toen hebben we ook maar koekjes gemaakt om te trakteren,maakt het toch wel af!!!
Je logo's zijn ook hartstikke goed gelukt!!!

4

Twee schitterende taarten Jozien!

Dat de kids dolenthousiast waren over je zoons kikkertaart kan ik me helemaal voorstellen; wat gaaf trouwens dat ie z'n spreekbeurt over taart hield!

Je logo taart is ook heel mooi, strak is ie!
Goeie vullingen by the way, voor beide!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Kikkers zijn erg schattig zeg! Super gemaakt!
En de logo taart ... ziet er erg strak uit zeg! Heel knap gemaakt!

Groetjes Tweety!

6

Ha, daar is hij dan!! De beruchte kikkertaart!!! Wat is hij super!!! Hij heeft dat punt terecht verdient!!!

Ook je logo-taart ziet er geweldig mooi en strak uit!!

:thumb:

7

Wat is die kikkertaart leuheuk.

En die logo taart super strak zeg.

Kortom :tumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Wat ontzettend leuk: een spreekbeurt over (het maken van) taart ! Dan weet je in ieder geval zeker, dat hij trots op je is! En wat een prachtige uitdeeltaart. En ook de logotaart is superstrak.

Groet, Jolanda

9

Oef Martijn wil ook een spreekbeurt houden over taarten. Ik mag hem dus wel achter zijn vodden aanzitten als het zoveel werk is.
Je taarten zijn beiden mooi!

groetjes Francisca

10

Ontzettend leuk. En dat logo taartje............das niet 1 logo maar je hebt dr gelijk 3 op! Goed hoor en idd mooi strak!

Groet van Marianne

11

ze zijn alle 2 echt super, de 1e is zo grappig en leuk en de 2e is zo mooi strak!!!

12

Prachtig Jozien, we hebben dan even moeten wachten op een creatie van jou, maar dat was het dan ook dubbel en dwars waard!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Oh die kikkertaart is zo leuk! echt een dotje! Lijtk me toch erg leuk om samen met je kind zo's spreekbeurt voor te bereiden.
Je logotaartje is heeeeeel strak en die letters lijken me een crime! Heel knap!

14 Laatst bewerkt door natasja147 (22-02-2008 09:42)

Leuke kikkers zo op een stapel.
En je logotaart is mooi strak.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

Wat leuk die kikkertaaart! En wat leuk die spreekbeurt. Daar hebben jullie vast wat uurtjes aan besteed. De kinderen in  zijn klas waren vast ook blij met zo'n spreekbeurt. Een stukje taart gaat er altijd wel in.
De logotaart is ook mooi strak.

Groetjes Jolanda

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

16

Allebei mooi gemaakt zeg, maar die kikkertjes vind ik het leukste hoor !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

17

Beide taarten zijn prachtig!!!   

Leuk h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

hele mooie taarten!

19

Ze zijn leuk de kikkers! En de logo's zijn echt wel strak!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer