Onderwerp: Welke vulling is bij de mannen het meest populair?
Vraag me af omdat mijn oom jarig is volgend weekend en hij wodrt 60 jaar...en ik dacht doe iets wat zeker niet mis kan gaan...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke vulling is bij de mannen het meest populair?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraag me af omdat mijn oom jarig is volgend weekend en hij wodrt 60 jaar...en ik dacht doe iets wat zeker niet mis kan gaan...
Hmmmm, ik geloof niet dat er speciale vullingen zijn die mannen lekker vinden
Mijn ervaring is eerder, dat mannen minder kritisch zijn en altijd alles opeten, vrouwen denken eerst na over de calorie
heel de cake temperen met bier
heel de cake temperen met bier
LOL....zou wat zijn denk ik...
Wat voor koekje is het favoriet van de man? Die ga je kruimelen, door de slagroom of botercreme en je heb al een lekker voor de man
koekjes voor een man?
ik denk dat ze idd voor het bier gaan en anders gewoon simpel appeltaart!!!!
geen lol aan dus.
doe maar gewoon appel of slagroom
koekjes voor een man?
ik denk dat ze idd voor het bier gaan en anders gewoon simpel appeltaart!!!!
geen lol aan dus.
doe maar gewoon appel of slagroom
Nou de mijne vind bokkenpootjes erg lekker, bitterkoekjes of stroopwafels. Dit verkruimelen en voila
Haha die van dat bier is goed!!! maar idd de koekjes idee zoals al hierboven allemaal staat i s misschien een goed idee. En mijn ervaring is idd ook dat de meeste mannen alles wel eten wat de/hun vrouwen aan hun voorschotelen zeker met een stukkie taart! Succes ermee!
Toch zou ik denk ik geen bier met koekjes combineren....
Mirjam
Hier vindt men vooral een vulling met een "Bite" erg lekker! (bv met schuimpjes, koekjes,...) Maar van de mascarpone met jam is men ook niet vies
kan je bij de champagnecreme de champagne niet vervangen door bier??????
Lijkt mij niet erg lekker... maar ik ben geen bierliefhebber
Mijn man eet alleen maar bokkepootjesvulling met amarenen. Ja, taart dan he, met dát erin . Hoewel... we schrapen samen de schaal uit
Ik ga van de week de champagnevulling met bier ipv champagne en zet dan een gevulde cake voor bij een aantal mannen te keuren, je hoort het nog
oe, je gaat t gewoon echt doen, spannend! ben benieuwd!
Ik ga van de week de champagnevulling met bier ipv champagne en zet dan een gevulde cake voor bij een aantal mannen te keuren, je hoort het nog
ok hehe
bedankt voor het antworden allemaal....
even een vraag...mascarpone....is dat met noten erin???
met fijn gemalen amandels ofzo???
d.van vliet schreef:Ik ga van de week de champagnevulling met bier ipv champagne en zet dan een gevulde cake voor bij een aantal mannen te keuren, je hoort het nog
ok hehe
bedankt voor het antworden allemaal....
even een vraag...mascarpone....is dat met noten erin???
met fijn gemalen amandels ofzo???
Nee, mascarpone is een roomkaas, die wordt gebruikt in onder andere Tiramisu. Het is een witte en romig en smeerbaar. Kan je hier iets mee???
Mascarpone is kaas, z
dames ik heb de buurtsuper gebeld en ze hebben het voor mij...jippi....kan niet wachten tot dat ik t in mijn taart van morgen mag doen hehe
Ben benieuwd! (jij vast ook )
ik werk met allemaal mannen op mijn werk...en die zijn erg gek op kwark. Ik heb nog niks gezegd over vullingen met alchol erin :shhh:
De mannen in mijn omgeving gaan vooral voor de champagne mousse, dan is de taart wat minder zoet. Mijn vriend vindt trouwens alles lekker!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke vulling is bij de mannen het meest populair?