1

Onderwerp: Hulp gezocht voor Opkikkerdag

Goedendag,

Stichting De Opkikker organiseert Opkikkerdagen (verwendagen) voor ernstig en/of langdurig zieke kinderen en hun gezin.
Voor volgende week woensdag zijn wij een Opkikkerdag aan het organiseren voor Ilse. ilse is een meisje van 6 jaar, die in het VU-ziekenhuis te Amsterdam wordt behandeld voor een oncologische aandoening. Zij is helemaal verzot op dolfijnen. Wij zijn nu op zoek naar iemand, die voor volgende week woensdag een taart voor ons kan maken met het thema Dolfijnen.
Wij hebben al aardig wat mensen van jullie forum in ons bestand staan, maar nou net niet in de regio waar wij nu een Opkikkerdag hebben. Een van onze vrijwilligers komt uit Almere, dus dat zou een goede optie zijn om. Verder zou ook omgeving Oude Wetering een optie zijn.
Wie O Wie kan ons helpen??
Telefonisch contact is ook mogelijk op 036-5386660 en even vragen naar Hannie.
Ik wacht in spanning af.

2

Re: Hulp gezocht voor Opkikkerdag

Ik zou graag willen helpen maar kom dus helaas uit Waalwijk dus heb je nu niks aan me. Ik houd me aanbevolen voor een andere keer in de buurt dan ok?

3

Oegstgeest??????????
Ik sta al in jullie bestand als het goed is. En Oude Wetering is niet heel ver.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Ik heb contact met ze opgenomen. Het word een paardentaart ipv een dolfijnentaart omdat de locatie is veranderd van het dolfinarium naar een manege. Komt mooi uit want heb gister een paardje geboetseerd :)

Ik vind het heel mooi en prachtig om aan dit mee te mogen werken. geweldige stichting vind ik het. en toch mooi dat wij zo van het forum ze kunnen helpen doordat we door het hele land zitten.

Als jullie een keer hulp nodig hebben in Noorwegen?
Ik vind dit een hele goede stichting en zou hier graag aan mee willen werken.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA