1

Onderwerp: Aangenaam!!

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag bekend met de site, ik ben hier toevallig beland. En wat een leuke site en wat een prachtige taarten maken jullie zeg!

Volgende week vrijdag ben ik voor het laatst op m'n werk en wil graag zelfgemaakte taart trakteren. Ik ben erg vertrouwd met het appeltaart recept van m'n moeder maar vind het wel spannend om zo'n mooie, gedecoreerde taart (op petit fours) te maken. Kunnen jullie mij een makkelijk start-recept aanbevelen? Eigenlijk wil ik dit weekend dan even proefbakken zodat ik niet donderdagavond in de stress aan de slag ben.

Verder ben ik 25 jaar, samenwonend met een hele lieve vriend, hond en kat. We wonen nu even tijdelijk bij mijn ouders omdat ons huis ingrijpend verbouwd wordt.

Als jullie nog vragen hebben over mij / aan mij dan hoor ik dat graag!

Groetjes
Singel

2

Re: Aangenaam!!

Hallo en welkom....ik heb bij de howto hiernaast alles gevonden voor mijn 1e petit fours....het staat heel duidelijk hoe en wat...veel succes!!

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

3

Ik heb inderdaad al even hiernaast gekeken voor wat recepten. Die toblerone vulling klinkt erg lekker. Waar is dat goed mee te combineren, met een laagje jam bijvoorbeeld? of zeg ik nu iets doms?

Die petit fourtjes lijken mij wel wat om te maken. Kan ik fondant bij de winkel kopen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt op gelet heb. Heb ik verder nog speciale benodigdheden nodig?

PS. Als ik mijn vragen hier niet hoor te stellen hoor ik het graag!

4

Singel schreef:

Ik heb inderdaad al even hiernaast gekeken voor wat recepten. Die toblerone vulling klinkt erg lekker. Waar is dat goed mee te combineren, met een laagje jam bijvoorbeeld? of zeg ik nu iets doms?

Die petit fourtjes lijken mij wel wat om te maken. Kan ik fondant bij de winkel kopen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt op gelet heb. Heb ik verder nog speciale benodigdheden nodig?

PS. Als ik mijn vragen hier niet hoor te stellen hoor ik het graag!

Ik zou even in de webshop kijken, daar vind je alles wat je nodig hebt!
Veel succes, en wel foto's plaatsen he! :D

5

HOi Singel,

Allereerst welkom op dit verslavende forum :-D

Wil je adequaat antwoord krijgen op je vragen dan kan je die het beste stellen in de desbetreffende topics hier op het forum.
Ook kan je al heel veel vinden met de zoekfunctie en bij de FAQ

Succes.

6

Je hebt helemaal gelijk Nathalie, ik heb al veel info gevonden met de zoekfunctie. Morgen inkopen doen, zondag bakken. Ik zal laten weten hoe het verloopt ;-)