1

Onderwerp: wat voor vulling bij chocolade taart?

Ik hou zelf helemaal niet van chocolade taarten, maar ik moet er van het weekend wel eentje maken.
Omdat ik dus zelf geen chocoladetaart eet, heb ik dus ook geen idee wat een lekkere vulling is hiervoor. Heeft iemand nog aanraders?

groetjes Inga

2

Re: wat voor vulling bij chocolade taart?

bokkenpootjes, chocomousse, kersen, frambozen, ganache,...

eigenlijk kan heel veel 't is maar wat de ontvanger lekker gaat vinden. En dat is het belangrijkste denk ik dan ;)

3

Dulce de leche niet te vergeten :9

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

Ik had in mn man zn valentijnstaartje een laag bookepootjes en op de andere laag kersenjam,en het beviel hem en de kinders bijzonder goed :D

5

Bij mij blijft bij chocolade toch wel favoriet, 1 laagje monchou met slagroom en 1 laagje kersenvlaaivulling. :9

Maar eigenlijk kan er zoveel!! Deze week had ik een combi van citroenmarmelade en marsganache met stukjes koek, ook heel erg lekker!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Ik zou ook gewoon even vragen aan de mensen wat ze lekker vinden, bijv. aardbeienmousse is ook heel lekker bij chocoladetaart. Eigenlijk alles vind ik wel ;)
Vaak hebben mensen wel een duidelijke voorkeur hoor, ik vraag het in ieder geval altijd even :-)
Sukses met je taart!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7

Ik heb pas een chocoladetaart met bosvruchtenjam, slagroom en bbr met gesmolten chocolade erdoor gemaakt, dat was heerlijk

Wacht niet op het leven, het leven wacht op jou
Groetjes van anita

Tobleronemousse!!!!

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

Ik ben wel een chocofan dus alles wat hierboven beschreven staat bezorgd mij water in de mond....haha.....zoals al eerder hier staat vragen wat ze lekker vinden dan is de keuze misschien minder moeilijk!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"