Onderwerp: fruitella roosjes
Vanmiddag heb ik van een fruitella een roosje gemaakt. En dit is eigenlijk z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » fruitella roosjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmiddag heb ik van een fruitella een roosje gemaakt. En dit is eigenlijk z
Jammie zeg.....Ziet er mooi uit.
mmm ziet er goed uit!
Hee wat leuk zeg. Weer eens een andere smaak op de taart..
Mooi gelukt.
Mooi zeg, en wat een leuk idee!
Wat creatief zeg!
Lekker en mooi!!
Wat leuk!!!!!
Hoe krijg je 't verzonnen...!! Ziet er goed uit!!
Wat een goed idee ook leuk voor op kindertaarten wnat dat lusten ze vast en zeker wel!
Is dit van 1 fruittella?
Het ziet er echt leuk uit..en lekker..!
sjee wat leuk zeg haha!
nah hoe k
Is dit van 1 fruittella?
ja van 1 fruitella, dus het is een klein roosje.
Hij lijkt op de foto best groot!
Ook goed te doen van alle andere soorten fudge, caramels, toffees (denk ook aan droptoffees). Ik heb met de kinderen al eens hele schattige beertjes gemaakt van caramels...
Wat een leuke idee
Zelfs van bubblebum kun je roosjes/boetseersels maken!
Die roosjes blijven die dan ook zacht of worden ze weer net zo hard als het snoepje?
Ook goed te doen van alle andere soorten fudge, caramels, toffees (denk ook aan droptoffees). Ik heb met de kinderen al eens hele schattige beertjes gemaakt van caramels...
Hier eigenlijk dezelfde vraag.
Door het kneden wordt het snoep zacht, dus als je het weer een tijdje laat staan wordt het wel weer een stuk steviger. Of het weer net zo hard wordt als vantevoren weet ik niet zeker...
Superleuk, had ze al een keertje eerder gezien maar nog niet gemaakt, vrees dat ik weinig roosjes hou met frutellatjes als basis
Ooh het werkt echt wel goed. Het plakt een beetje maar is heel goed te doen. Ook de toffees doen het goed. De fudge niet zo goed Jozien. Hoe doe jij dat dan?. Het gaat korrelen.
Is dit van 1 fruittella?
ja is van 1 fruitella
Ooh het werkt echt wel goed. Het plakt een beetje maar is heel goed te doen. Ook de toffees doen het goed. De fudge niet zo goed Jozien. Hoe doe jij dat dan?. Het gaat korrelen.
Bij mij niet....Maar ik denk dat dat mogelijk aan het merk/ het recept ligt! Ik vind het overigens wel hard werken,
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » fruitella roosjes