1

Onderwerp: Bakpapier???

Hoi, gebruiken jullie altijd bakpapier in de vormen of vetten jullie deze alleen in? Ben bang dat het kapsel er anders niet heel uit komt en met bakpapier wel, alleen krijgt je soms wat moeilijk het bakpapier eraf of zit het tussen het kapsel! Ik heb de ronde wilton set bakvormen. Heeft iemand ervaringen of tips voor me??? Is het dan genoeg om alleen in te vetten????

Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: Bakpapier???

Ik gebruik nooit bakpapier in mijn vormen, ik vet gewoon in, maar heb nu zo'n busje met invet spray, die is ideaal!

3

Hoi,

Ik gebruik ook alleen maar de spray en mijn taarten komen er altijd "heel" uit.

Groetjes,
Sandra

4

Ik gebruik alleen bakpapier bij een vorm die ik moet verhogen maar dan nog de bodem niet. Ik vet het bakblik gewoon in.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Ik vet mijn bakblikken altijd in en daarna bekleed ik ze met bakpapier, het is bij mij nog nooit tussen mijn kapsel gekomen en ik krijg het er makkelijk af!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Bij de springvormen bekleed ik de bodem met bakpapier. Dat klem je er dan prachtig strak in als je de vorm over het papier dichtklikt. Daarna spray ik hem nog licht in met bakspray.
Bij m'n vierkante wiltonvorm gebruik ik enkel bakspray, werkt prima, hij komt altijd makkelijk en schoon uit de vorm.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

Bedankt dames voor de reacties.......ik ga het eens proberen zonder bakpapier scheelt ook een hoop tijd!

Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"