1

Onderwerp: Vulling bruidstaart

Vanmiddag werd ik gebeld iemand had mijn kaartje bij appie zien hangen en meegenomen. Ze is razend enthousiast en of ik haar bruidstaart wil maken ,voor een man of 30, ze trouwen klein met weinig poespas op 20 juni.

maandag komen ze praten en proeven, nu wil ik alleen houdbare vullingen omdat het dan best warm kan zijn.

Ik dacht aan champagnecreme/ bokkepootjescreme/ en botercreme met vers fruit.

Hebben jullie nog leuke ideeen en wat doe je als 2 laag, jam of iets anders?!

Het is echt spannend, ook heel leuk. De eerste mensen die ik echt totaal NIET ken.

En ik wil vooral veel tips wwant een bruidstaart is toch wel iets heeeeeel anders dan een verjaardagstaart!

2

Re: Vulling bruidstaart

Ik heb toen 7 proeftaartjes gemaakt met allerlei verschillende vullingen en het bruidspaar laten kiezen. Had wel allemaal vullingen genomen die buiten de koelkast houdbaar zijn.
De topic kan je hier vinden (staan de vullingen ook bij): Klik

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

3

Naära schreef:

Ik heb toen 7 proeftaartjes gemaakt met allerlei verschillende vullingen en het bruidspaar laten kiezen. Had wel allemaal vullingen genomen die buiten de koelkast houdbaar zijn.
De topic kan je hier vinden (staan de vullingen ook bij): Klik

Ja ik had ze gezien echt super zijn ze maar is 7 niet teveel?! Ik heb iets grotere bolletjes dan jij hebt.

4

Heb je geen sligro-bolletjes?

Anders misschien de grote bollen door de helft of in vieren. Of petit fourtjes maken met verschillende smaken.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

5

nee wel een klein bolletje die minder hoog en minder breed is die ik afgelopen zomer bij de bakzolder gekocht heb.

ja mini bolletjes van de ikea maar das te klein...

Hoi, ik had 4 kleine proeftaartjes gemaakt met houdbare vullingen wel allemaal jam erbij als tweede laag. Ik moet zeggen dat ze uit 4 smaken kiezen al heel moeilijk vonden. Ik had er bij vermeld als hun smaak er niet bij zou zitten dat we wel verder gingen zoeken en dat de jam ook een andere jam kon zijn die hun lekker vinden.

succes Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

bespreek op voorhand misschien wat ze graag zouden hebben en dan maak je daar proevertjes van.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

8

thanks meiden! Ik ga voor 4 proeftaartjes met verschillende smaken, komt helemaal goed!