Re: Eetcafé Santé opent haar deuren in Mheer.
Mooi zeg! Mooie kleuren.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eetcafé Santé opent haar deuren in Mheer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi zeg! Mooie kleuren.
Prachtig Nathalie, je onderrandje met dubbele bloemetjes is echt super!!
Mooi zo die kleuren....Chique.
Wauw.. Nathalie, weer een mooie, strakke taart!!
Hele mooi kleuren combinatie!!
Groetjes Marlies.
Super mooie taart!!!
Mooie bloemetjes ook!!!
Mooi vrolijk taartje, hele mooie letters vooral ook!
Gisteren mijn collega gesproken: het was een succes. Ze vonden hem zowel mooi als lekker en daar doe je het voor!
Dank jullie wel voor de complimenten die ik hier weer heb mogen lezen! (en dat terwijl ik zelf bijna niet meer (kan) reageren op jullie prachtige exemplaren

[quote=Jos
Plaatje!!!! Mooi op de foto gezet!!!
Heeee meis...
zoals je ziet lukt het mij ook niet altijd meer om overal op te reageren... hield ik het voorheen nog keurig bij (Taarten Parade, 18+ en "Even voorstellen" vond ik 'verplicht' te doen) tegenwoordig ben ik blij als ik zo nu en dan wat reacties kan plaatsen. De teller staat op bijna 7000, mijn bloeddruk ook, dus die klok geef ik even niet aan je door, ik heb 'm zelf veeeeeel te hard nodig... 
Desalniettemin zijn -en blijven- er natuurlijk altijd taarten waar je even op MOET reageren, en daar is dit er ook weer een van. 't Is een prachtig kunstwerkje waar je weer mee voor de dag komt. Bloem op bloem op bloem... schitterend, mooie kleuren. Helemaal wauw en ik ben dus weer supertrots op je... 
Gi-ga-geweldig...super mooi!!!
Nou .......toch even naar de taart gekeken waarover je het vandaag op de freubelochtend,die trouwens erg gezellig en leerzaam was, over had.
Ik moet zeggen echt prachtig.Supermooie kleuren en wat zijn die letters leuk zeg.
Deze moet ik onthouden voor de bruiloft hihi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eetcafé Santé opent haar deuren in Mheer.